Gaya Hidup

Subaru Impreza Menang Kereta Tahunan Jepun 2016-2017

Fuji Heavy Industries Ltd. (FHI), pengeluar kereta Subaru, dengan sukacitanya mengumumkan bahawa Subaru Impreza serba baharu telah dinamakan Car of the Year Jepun  2016-2017. Ini adalah kali kedua Subaru telah dianugerahkan penghormatan, berikutan kemenangan Legacy pada tahun 2003.

subaru-impreza-sedan1

Berdasarkan Platform Global Subaru, Subaru Impreza semua-baharu ini bertujuan untuk menawarkan “Kenikmatan dan Peace of Mind” pengalaman memandu kepada semua pemandu dan penumpang, dengan pelbagai teknologi baru yang banyak meningkatkan keselamatan yang menyeluruh serta rasa dinamik dan kualiti statik.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Ia adalah kereta pertama yang pernah dihasilkan oleh jenama Jepun yang memasukkan beg udara perlindungan pejalan kaki sebagai standard.

subaru-impreza

Dalam sebulan sejak dilancarkan pada 13 Oktober di Jepun, Impreza baharu melebihi sasaran jualan bulanan 2,500 unit empat kali ganda, dengan 11,050 pesanan. Permintaan daripada pelanggan beralih dari jenama lain ketara mewakili 51% daripada semua tempahan dan menunjukkan bahawa Impreza baharu menarik pelbagai pelanggan yang semakin luas di Jepun.

 

Previous post

Audi Bolot Gelaran Juara Sepang 12 Hours

Next post

Polestar Mengoptimakan Model Volvo Terkini

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *