Gaya Hidup

Grab Dapat Pensijilan ISO

Grab, platform panggil-naik terkemuka di Asia Tenggara, telah dianugerahkan ISO 9001: 2015, menjadi yang pertama dalam industri panggil-naik di seluruh dunia yang diiktiraf bagi standard tadbir urus dalaman dan pengurusan kualiti yang kukuh. Grab terus menetapkan standard terbaik dalam kelasnya bagi industri baharu panggil-naik dengan proses operasi yang sama atau lebih ketat daripada teksi tradisional dan pengusaha pengangkutan awam.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Untuk menerima pensijilan, Grab telah melalui proses yang ketat dan telah memuaskan senarai syarat-syarat mencabar yang ditetapkan oleh International Organisation for Standardisation (ISO). Berkenaan di semua enam pasaran yang Grab beroperasi di – Malaysia, Indonesia, Filipina, Singapura, Thailand dan Vietnam – pensijilan mengesahkan sistem pengurusan kualiti Grab, seperti layanan sebarang pertanyaan penumpang, saringan pemandu dan proses onboarding, tadbir urus dalaman, dan juga sebagai produk dan perkhidmatan yang ditawarkan.

ISO 9001: 2015 adalah versi terbaru standard pengurusan kualiti yang terkemuka di dunia dan membantu perniagaan dan organisasi bekerja dengan lebih cekap dan meningkatkan kepuasan pelanggan. Grab telah dianugerahkan pensijilan 9001 ISO: 2015  berikutan audit menyeluruh proses dalaman syarikat oleh Lloyd’s Register Quality Assurance.

 

Previous post

Ada 'Kink' Dalam Setiap BMW

Next post

Anda Kenal Gorden Wagener?

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *