Gaya Hidup

Kia Motors America Meraikan Rekod Tinggi Jualan Pra-milik

Berikutan rekod jualan bulanan kenderaan baharu Julai lalu, komitmen Kia kepada kecemerlangan berpatutan meliputi kenderaan pra-milik, juga, sambil jenama Korea meraikan paras jualan yang tertinggi dalam segmen CPO (Certified Pre-Owned) musim panas ini.

Laporan jualan runcit Julai CPO Autodata mengesahkan bahawa apabila ia datang kepada kenderaan pra-milik, Kia adalah salah satu jenama yang paling pesat berkembang dalam industri, dengan bahagian pasaran tiga peratus yang mengagumkan dalam jualan Certified Pra Milik bagi bulan Julai. Mengikuti paras tinggi pada bulan Jun, Julai menandakan bulan kedua terkuat Kia jualan CPO selamanya. Dengan keuntungan lebih 20 peratus dalam kedua-dua bulan sepanjang tempoh sama tahun lepas, rekod-rekod jualan berturut-turut memberi sebab utama pembuat itu untuk meraikan segmen CPO pada musim panas ini.

Rangsangan jualan Kia mencerminkan trend industri secara keseluruhan, dengan jualan CPO meningkat dengan cara yang utama. Sebelum ini dikuasai hampir secara eksklusif oleh pasaran mewah, pajakan kini lebih meluas di semua jenama. Pabila kenderaan habis tempuh pajakan, mereka mewujudkan satu kumpulan besar kereta model lama,pembatuan rendah yang boleh di pasar semula sebagai Certified Pra Milik.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

 

Previous post

Rebat Menarik "Mari Sama-Sama Kita Enjoy" Hari Kebangsaan Ini

Next post

Persatuan Teksi Jepun dan Toyota Akhirnya Tandatangan MOU Bekerjasama Untuk Design Teksi

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *