Gaya Hidup

Hyundai Motorsport Akhiri Rally Germany Dengan 2 Di Podium

Hyundai Motorsport telah memperolehi keputusan dua di podium dengan Dani Sordo dan Thierry Neuville menduduki tempat kedua dan ketiga masing-masing dalam Rallye Germany, pusingan kesembilan 2016 FIA World Rally Championship (WRC).

Dalam salah satu finales paling mendebarkan musim ini setakat ini, tiga krew pemandu bersaing untuk tempat kedua dengan Sordo, Neuville dan pemandu Volkswagen Motorsport Andreas Mikkelsen berasingan empat saat pada permulaan peringkat akhir Ahad ini.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Perlumbaan yang sengit hingga keakhir – 14.84km Sauertal Power Stage – berikutan pembatalan peringkat kedua terakhir (SS17 Dhrontal 2). Walaupun Neuville miliki Power Stage  – dan tiga Pemandu tambahan ‘mata Championship – Sordo yang mengambil tempat kedua.

Ketinggalan 0.1 saat membelah pasangan pasukan Hyundai Shell World Rally pada akhir rally tersebut. Hayden Paddon, yang mewakili Hyundai Mobis World Rally Team, memegang tempat kelima.

Hasilnya Hyundai Motorsport menyatukan kedua dalam kedudukan WRC Manufacturers ‘, memecahkan 200 mata (201 hingga Volkswagen Motorsport ini 256) dengan empat rally lagi untuk bertanding musim ini (Corsica, Sepanyol, GB dan Australia).

 

 

 

 

Previous post

Tahukah Anda Tentang Detarification Insuran?

Next post

Berakhirlah Sudah Enjin V8 Yang Beraspirasi Semulajadi

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *