Gaya Hidup

Pemandu V8 Supercar Sertai GT Asia di Fuji

Selepas membuat kemunculan pertama di siri perlumbaan GT Asia di Okayama, Miedecke Stone Motorsport telah mendedahkan bahawa mereka akan menurunkan muka baru bersama George Miedecke untuk acara seterusnya di Fuji International Speedway.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Kereta pasukan Andrew Miedecke berkata, “Nathan (Morcom) beraksi hebat di Okayama, tetapi dia mempunyai komitmen lain pada hujung minggu ini. Saya mahukan seorang pemandu bersama George yang akan menjadi sama laju, atau lebih laju, dan sebab itu kami memilih untuk meletakkan Ashley Walsh.

Pemenang berganda dalam beberapa kategori sejak beberapa tahun lalu, Walsh merupakan pemandu tetap dalam siri V8 Supercar untuk pasukan Erebus Motorsport yang pernah memenangi GT Asia 2013 di Zhuhai dengan Mika Hakkinen dan Matt Solomon.

GTAsiaSeries_OIC_P2_Miedecke_2_010716_med

Beralih kepada program Porsche Carrera Cup Australia pada 2016 , Walsh menunjukkan mengapa dia dianggap sebagai salah satu bakat muda terbaik di negara itu dengan memenangi beberapa perlumbaan. Dia juga telah dilantik sebagai pemandu endurance Brad Jones Motorsport Holden untuk acara Bathurst 1000.

Walsh dan Miedecke akan menguji litar terkenal Fuji itu semasa latihan 45-minit pada Jumaat ini, sebelum beraksi dalam pusingan kelayakan pada pagi Sabtu dan seterusnya berlumba pada waktu petang.

Previous post

Toyo Tires Anjur Kursus Pemanduan Berhemah untuk PDRM

Next post

Ini Dia Renault Mégane Grand Coupé Baru!

Amirul Mukminin

Amirul Mukminin

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *