Gaya Hidup

Nissan PlayStation GT Academy Memasuki Tahun Kelapan

Nissan PlayStation GT Academy baru sahaja melancarkan lelaran terbaru persaingan maya ke perlumbaan sebenar. Pada tahun ini, enam wilayah menjadi tuan rumah inisiatif global, yang menyaksikan enam juta peserta sejak ia pertama kali dilancarkan pada tahun 2008.

Pelumba harapan yang tinggal di negara-negara berikut akan menyertai pertandingan itu: Australia, Indonesia, Mexico, Afrika Utara (Algeria, Mesir dan Maghribi), Filipina dan Thailand. Sorry, Malaysia belum … lagi.

Negara-negara lain akan melancarkan pertandingan GT Academy mereka sendiri apabila Gran Turismo keluaran Sport PlayStation 4  mula dijual pada 15 November nanti.

Sebagai sebahagian daripada perkongsian yang telah lama wujud dengan Nissan, Polyphony Digital menyokong pertandingan ini dengan unik, versi awal Gran Turismo Sport menampilkan  hanya kereta Nissan untuk fasa pengambilan GT Academy 2016, yang bermaksud bahawa mereka yang menyertai GT Academy 2016 akan menjadi antara yang pertama untuk mengalami versi awal Gran Turismo Sport sebelum tarikh dilepaskan.

Satu hadiah yang menakjubkan sekali lagi ditawarkan kepada pemenang keseluruhan Nissan PlayStation GT Academy 2016. Beliau akan menerima program pembangunan pemacu intensif yang akan melihat mereka layak untuk  International Race License  supaya mereka boleh berlumba dalam 24H International Endurance Race  bagi Nissan (atau hadiah yang setara).

Calon dari seluruh dunia akan mengikuti jejak langkah Atlet NISMO dan bekas pemenang GT Academy termasuk Jann Marenborough, Lucas Ordóñez, Ricardo Sanchez, Romain Sarazin dan Matt Simmons.

gt_academy-1200x800

 

 

Previous post

Ford Akan Membentang Cadangan Untuk Penyelesain Kesesakan di Mobile World Congress

Next post

Tiong Nam Perkukuh Portfolio Dengan Trak Muatan Berat Scania R580 Pertama Di Malaysia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *