Gaya Hidup

Pakar-pakar Industri Auto Membantu Meningkatkan Peluang Kerja Untuk Siswazah Yang Menganggur

Kecewa kerana tidak dapat mencari kerja? Pernah ingin untuk memohon untuk Pekerjaan impian dengan jenama kereta idaman. Ada berita baik untuk anda walaupun anda tidak mempunyai pengetahuan, pengalaman atau keyakinan kepada usaha mencari kerja di luar bidang pengajian anda.

Sekumpulan pakar yang rapat bersatu akan bersukarela selama 6 hari kerja dan pengalaman mereka untuk membantu meningkatkan peluang pekerjaan graduan terpilih yang ingin menyertai industri permotoran Malaysia.

Audi Quattro Ultra Unveiled1

Selain itu, mereka berharap dapat membantu  memadanankan peluang pekerjaan dalam operasi meruncit, CRM, kerjaya Pemasaran dan Jualan, Parts & Service dan Kewangan.

Program ini dirancang untuk 3 hujung minggu berselang (kedua-dua Sabtu & Ahad 09:00-04:00) untuk 2 bulan, Ogos dan September.

Program sulung ini terhad kepada 25 peserta dan matlamat program ini adalah sekurang-kurangnya 50% daripada mereka akan mendapat pekerjaan yang sesuai dalam industri motor dalam masa 3 bulan.

Mereka yang berminat digalakkan untuk memuat turun brosur program dan borang pendaftaran, dari laman web mereka www.acsasiapac.comUnemployed Graduate Trainee Program. Tarikh tutup pendaftaran 17 Jun 2016.

Tempat program di Lembah Klang dan yuran pentadbiran minimum RM200 dikenakan ke atas setiap peserta untuk menampung sewa premis termasuk makanan dan minuman sepanjang program.

hyundai-ix25-crash-test

Previous post

Paling Laris: Porsche Classic Motoroil Untuk Enjin Air-Cooled

Next post

BMW Malaysia Buka Pusat 4S Millennium Welt Kuantan

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *