Gaya Hidup

Paling Laris: Porsche Classic Motoroil Untuk Enjin Air-Cooled

Porsche telah menjual sekitar 120,000 liter Classic Motoroil  tahun lalu. Minyak enjin, yang telah menerima anugerah dalam beberapa ujian, telah dibangunkan terutamanya untuk kenderaan Porsche klasik dan datang dalam dua varian. Porsche juga membawa kembali penapis minyak merah asal untuk model 911 (sehingga Jenis 964), 914/6 dan 928 .

Porsche classic oil 2

Pakar di Pusat Pembangunan Porsche di Weissach menerajui pembangunan minyak-minyak baru. penambahbaikan dan penggunaan bahan tambahan memungkinkan untuk mencipta minyak asas yang berkualiti tinggi yang berkelikatan kekal stabil walaupun pada suhu yang tinggi.

Minyak multigrade hari ini direka untuk digunakan dalam enjin kontemporari – tetapi lebih bearing play dan toleransi pengilangan, serta penyejukan udara dan bahan-bahan kedap dalam enjin Porsche klasik memerlukan kelikatan asas dan sifat-sifat kimia minyak dari masa dulu. Minyak motor dari Porsche Classic memenuhi permintaan ini.

Porsche classic oil 3

Porsche Classic juga telah memulih semula penapis minyak merah asal Porsche untuk bersaing dengan minyak motor khas ini. Porsche 911 (termasuk Type 964), Porsche 914/6 dan Porsche 928 kini akan dilengkapi ex-works dengan penapis dalam nada warna merah Porsche yang subur. Penapis ini telah digantikan sementara oleh penapis hitam yang memaparkan fungsi yang sama dengan penampilan yang berbeza.

Porsche classic oil 4

Previous post

Proton Panggil Semula Inspira Dan Exora CPS 1.6

Next post

Pakar-pakar Industri Auto Membantu Meningkatkan Peluang Kerja Untuk Siswazah Yang Menganggur

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *