Gaya Hidup

Kain Lestari Ford di Minggu Fesyen Hong Kong

Ford Motor Company telah membuat kemunculan pertamanya di pentas Minggu Fesyen HKTDC Hong Kong  hari ini sebagai sebahagian daripada persembahan kemuncak acara The EcoChic Design Award 2015/16 .

Designed by Bella Benyasarn (Thailand) and Sara Kiani (United Kingdom)

Lima pakaian yang dipaparkan dibuat sepenuhnya dari fabrik up-cycling Ford sustainable seat, yang diperbuat daripada botol plastik kitar semula. Pakaian direka di The Redress Forum 2016: Ford Design Challenge, di mana 10 pereka baru telah ditugaskan untuk menghasilkan pakaian tinggi fesyen menggunakan fabrik kerusi mampan Ford. Apabila mereka mereka bentuk koleksi, pereka – dari Hong Kong, tanah besar China, Thailand, Poland, Sepanyol dan United Kingdom – mengambil inspirasi daripada mercu tanda di bandar Hong Kong.

Designed by Wang Di (China) and Cora Bellotto (Spain)

Ini merupakan tahun kedua berturut-turut Ford telah bekerjasama dengan Redress untuk meningkatkan kesedaran tentang cara-cara inovatif untuk mengurangkan sisa melalui reka bentuk yang lebih baik. Penajaan The EcoChic Design Award 2015/16 Ford mencerminkan komitmen  syarikat yang lama dan semakin bertambah untuk penyelidikan reka bentuk mampan.

Designed by Amy Ward (United Kingdom) and Pan Wen (Mainland China)

Previous post

Proton Melawan Balik

Next post

Hadiah Utama Kereta Proton Suprima S Untuk Peraduan ‘Pandu Uji & Menang’

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *