Berita Auto

Hadiah Utama Kereta Proton Suprima S Untuk Peraduan ‘Pandu Uji & Menang’

PROTON Holdings Bhd (“PROTON” atau “Syarikat”) melalui anak syarikat milik penuhnya, PROTON Edar Sdn Bhd (“PROTON Edar”) pertama kalinya melancarkan kempen  “It’s in the drive” kepada semua rakyat Malaysia beserta Peraduan ‘Pandu Uji & Menang’.

Kempen yang bermula hari ini merupakan titik permulaan kepada siri penjelajahan satu Malaysia oleh PROTON Edar yang melibatkan beberapa lokasi tumpuan utama serta pusat beli-belah di negara ini dari 23 Januari sehingga 31 Mac 2016.

En Norzahid Zahudi, CEO of PROTON Edar launching the contest

Pemenang yang terpilih bagi peraduan yang berlangsung akan berpeluang memenangi hadiah-hadiah mingguan seperti TV LCD 42”, barangan elektronik seperti telefon bimbit dan iPad mini bernilai lebih kurang RM150,000 kesemuanya. Pada penghujung peraduan ini, seorang pemenang yang dipilih akan membawa pulang hadiah utama berupa sebuah Proton Suprima S 1.6 premium.

“PROTON merupakan pengeluar kereta nasional sejak 30 tahun lalu dan kami berharap akan terus memacu kehadapan untuk kekal relevan serta menyumbang kepada pertumbuhan ekonomi negara. Demi menyahut cabaran Pengerusi PROTON untuk menarik perhatian orang ramai memandu uji kereta keluaran kami, kempen yang diadakan ini adalah untuk mewujudkan kesedaran tentang bagaimana kereta-kereta Proton telah berkembang maju berbanding model terdahulu kami sejak keluaran Proton Saga yang pertama. Salah satu cara untuk merasai perbezaan ini ialah dengan memandu uji sendiri kereta Proton dan pada masa yang sama berpeluang untuk memenangi pelbagai hadiah yang menarik,” ulas Dato ‘Abdul Harith Abdullah, Ketua Pegawai Eksekutif, PROTON Holdings Bhd.

suprima s grand prize

Kempen ini akan memulakan siri penjelajahannya pada hujung minggu ini iaitu pada 23 & 24 Januari 2016 bermula 10 pagi – 10 malam di Pusat Konvensyen Setia City, Shah Alam. Sebagai permulaan, kempen ini menawarkan kadar faedah 2.8% bagi semua kereta Proton dan skim graduan khas dengan ansuran bulanan bermula dari RM258 sebulan. Bagi ganjaran kesetiaan pula, rebat sehingga RM3,000 ditawarkan kepada semua pemilik Proton yang ingin menggantikan atau membeli sebuah lagi kereta Proton. Ini merupakan tawaran pertukaran yang hebat untuk semua pemilik kereta Proton di mana mereka boleh menukar kereta lama mereka kepada kereta Proton yang baharu dengan rebat sebanyak RM100 bagi setiap tahun usia kereta mereka. Selain itu, diskaun sehingga RM6,200 bagi model 2015 yang terpilih juga disediakan. Pada kempen pelancaran ini, sesi pemanduan berhemah turut dijalankan di mana pelanggan akan diperlihatkan dengan kemahiran pemanduan yang betul untuk mencegah dari berlakunya kemalangan atau perlanggaran, mengenalpasti ancaman dan bahaya serta bagaimana untuk bertindak dalam keadaan kecemasan.

“Kami sentiasa menegaskan bahawa PROTON bukan sekadar syarikat pengeluar kereta dan melalui kempen ini, pelanggan boleh alami sendiri pemanduan yang selesa. Ia adalah satu-satunya cara untuk memahami tahap kejuruteraan yang wujud dalam setiap model Proton yang telah kita bina, ” tambah Dato ‘Harith.

customers at the booth

Sebagai sebahagian daripada kempen keselamatan Tahun Baru Cina yang sedang berlangsung, pemilik kereta Proton juga digalakkan untuk menghantar kereta mereka untuk pemeriksaan keselamatan 30 mata percuma. Pemilik turut berpeluang mendapatkan harga istimewa untuk pakej perkhidmatan bagi pemeriksaan berjadual mereka di samping diskaun 30% ke atas semua barangan Proton sepanjang tempoh kempen ini diadakan.

Penduduk Malaysia dengan kad pengenalan atau pasport dan lesen memandu yang sah layak mengambil bahagian bagi peraduan “Pandu Uji & Menang”. Peraduan ini akan dibahagikan kepada dua kriteria kelayakan. Pertama, pelanggan boleh berkunjung ke mana-mana bilik pameran PROTON di seluruh negara dan pandu uji mana-mana model Proton, isi boring pandu uji, jawab beberapa soalan mudah dan peserta akan berpeluang untuk memenangi hadiah mingguan. Bagi hadiah utama pula, pelanggan yang telah menempah kereta mereka semasa kempen ini dijalankan akan berpeluang untuk memenangi sebuah kereta Suprima S.

Pandu Uji & Menang

Untuk maklumat lanjut mengenai kempen “It’s in the Drive”, peraduan “Pandu Uji & Menang” dan model Suprima S, kunjungi bilik pameran PROTON atau lawati www.proton.com.

 

 

Previous post

Kain Lestari Ford di Minggu Fesyen Hong Kong

Next post

Honda HR-V Menang Anugerah ‘Green SUV Of The Year”

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *