Berita Auto

Lotus Elise Great Britain DiLancar Di Malaysia

Bersempena dengan kempen pemasaran Great Britain oleh Suruhanjaya Tinggi British di Malaysia, Lotus Cars Malaysia dengan bangganya memperkenalkan edisi khas terhad Lotus Elise Great Britain untuk pasaran Malaysia.

Terdapat dalam kuantiti yang terhad, Elise Great Britain bernilai besar dengan harga baru yang kompetitif. Ia berasaskan Elise Ulang Tahun  ke20 baru-baru ini dan kereta ini dilengkapi dengan pilihan standard dan tambahan eksklusif untuk pasaran Malaysia.

Elise-1-600x451

Dengan berat hanya 924 kg, Elise Great Britain adalah sebuah kereta sukan yang kedua-dua peminat dan pendatang baru ke jenama ini akan inginkan. Ia direka bentuk khas untuk peminat prestasi. Ringan, berkesan dan benar-benar tulen dalam pengalaman memandunya, penanda aras dalam pengendalian kepada kereta-kereta sukan lain. Pakej Great Britain termasuk “Sports Pack” yang dilengkapi dengan roda forged ringan, konsol tengah ringan, potongan kain hitam ringan, Sports Seats dan Bilstein Sport Dampers.

Termasuk mod sukan yang meningkatkan tindak balas throttle dan mengubah traction slip threshold membolehkan kawalan pemandu dipertingkatkan sebelum campur tangan. Pelekat Union Jack di side intake kereta mengenal pasti Great Britain Special Edition. Pilihan tambahan yang datang dengan Edisi Khas ini adalah Soft Top, Black Style Pack termasuk roda matt  hitam dan matt black rear diffuser. Lotus Elise Great Britain Edisi boleh didapati dalam 3 warna metallic – Metallic Silver, Metallic White and Metallic Yellow.

Tiga pelanggan pertama bertuah akan menikmati Pack Touring percuma di atas Pek Sukan yang sedia ada.  Pilihan Touring Pack akan menggantikan tempat duduk dengan kerusi sukan kulit Ebony Black. Pada harga yang menarik daripada RM254,888.00 Lotus Elise Great Britain adalah milik anda. Pesanan boleh dibuat sekarang. Untuk maklumat lanjut, lawati bilik pameran kami di Jalan Damansara untuk pandu uji atau hubungi Perunding Jualan kami di 03-7725 0182.

Elise3-600x400

Spesifikasi Lotus Elise Great Britain:

  • Elise soft top
  • Lightweight interior centre console
  • Lightweight black cloth trim sports seat “Sport Pack”
  • Sport Mode button “Sport Pack”
  • Bilstein Sport Dampers “Sport Pack”
  • Matt Black forged alloy wheels “Sport Pack + Black Pack”
  • Matt Black rear diffuser “Black Pack”
  • Pilihan empat warna luaran – Metallic Silver, Metallic Black, Metallic Yellow
  • Pelekat luaran Elise Great Britain Union Jack
Previous post

Fiat 500x Dapat Iklan Kelakar di Amerika Syarikat

Next post

Audi Memperkenalkan Base-Level Q7 Baharu di Eropah

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *