Gaya Hidup

Honda Malaysia Memperkenalkan Warna Baru Bagi Model City

Bukanlah mudah untuk menambah warna baru kepada setiap barisan model. Warna yang tidak termasuk dalam hitam yang betul, putih dan lain-lain yang di antara merupakan satu risiko besar untuk diambil oleh sesebuah syarikat, tetapi dalam beberapa kes mereka dibayar dengan angka jualan yang agak mengejutkan. Honda Malaysia Sdn. Bhd. hari ini mengumumkan satu warna baru, iaitu Dark Ruby Red Pearl, untuk rangkaian City mereka.

Honda-City-_Dark-Ruby-Red-Pearl_Front1

Warna baru telah diperkenalkan di barisan warna City selepas ramai pelanggan Honda memilih merah sebagai warna baru mereka untuk City. Sejak pelancarannya pada Mac tahun lepas, 55,587 unit Generasi City ke 4 telah dijual mulai 17 Ogos 2015. City telah menyumbang 41% daripada jumlah jualan Honda Malaysia pada separuh pertama tahun 2015 dan kini terdapat lebih daripada 200,000 unit City di jalan raya Malaysia.

Warna Dark Ruby Red Pearl baharu melengkapkan empat warna lain City – iaitu Taffeta White, Modern Steel Metallic, Alabaster Silver Metallic dan Crystal Black Pearl dan boleh didapati di semua bilik pameran Honda di seluruh negara. Untuk maklumat lanjut, sila layari mana-mana pengedar Honda atau sila hubungi Talian Percuma Honda di 1-800-88-2020 atau boleh layari www.honda.com.my.

Honda-City_Dark-Ruby-Red-Pearl_Back

Previous post

Model Terkini BMW X6 M Dilancarkan Pada Harga RM1,238,800

Next post

Kit Focus ST oleh Ford Performance dengan kerjasama Mountune

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *