Gaya Hidup

Volkswagen Malaysia Tubuhkan Hub Alat Ganti Sebesar 10,000sqf

Bagi kebanyakan rakyat Malaysia, kenderaan adalah satu keperluan harian. Kerana ia mempunyai lanjutan kehidupan harian mereka, ia adalah penting untuk memeriksa bagi memastikan kereta yang kekal dalam keadaan terbaik. Apabila masalah timbul, mereka perlu menggantikan bahagian, satu proses yang kadang kala mengambil masa lebih lama daripada yang sepatutnya.

Untuk mengurangkan tempoh menunggu, Volkswagen Malaysia telah meningkatkan perkhidmatan selepas jualan ditawarkan oleh Hub Alat Ganti di Shah Alam. Pemasangan ini berfungsi sebagai lanjutan daripada Pusat Bahagian Volkswagen di Singapura – Kemudahan yang menguruskan pesanan dan penghantaran setiap hari sejak Julai 2014.

Pusat penyimpanan 10,000 kaki persegi di sini akan menerima alat ganti dari Singapura dan kilang Volkswagen di Kassel, Jerman; kemudahan pengeluaran kedua terbesar.

Bagi menawarkan tempoh penghantaran yang efisyen, Hub Alat Ganti ini akan bekerjasama rapat dengan had di Singapura untuk memproses pesanan yang dihantar sebanyak dua kali sehari. Pengedaran alat-alat ganti seperti focus inventori pasaran, kempen dan alat ganti yang mempunyai permintaan yang tinggi akan dihantar dua kali sehari ke pengedar sama ada dari Singapura atau Shah Alam.

volkswage_cn3_f00f66ee03-600x400

Previous post

Honda Integra & Accord Type R Akan Kembali

Next post

Audi RS3 Yang diPertingkatkan Ke 5-Silinder

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *