Berita Auto

Honda Integra & Accord Type R Akan Kembali

Ketua Pegawai Eksekutif baru Honda Motor Co., Takahiro Hachigo, menyasarkan untuk memulakan semula keseronokan pembuat kenderaan oleh pembangunan kereta yang lebih menarik, menjauhi sasaran berangka dan memaksimumkan penggunaan pengeluaran di luar negara syarikat itu untuk menyerap lebihan kapasiti global.

Honda_Accord

Hachigo berkata Honda akan lebih terbuka untuk usaha sama dan bersekutu dengan pengeluar kereta saingan dalam mengejar perkongsian kos dan teknologi generasi yang berikutnya.

Honda_Integra3

Adakah ini bermakna kedatangan semula Honda Accord dan Integra Type R?

Honda_Integra4

Hachigo mewarisi sebuah syarikat dalam cara pemulihan daripada CEO yang akan menamatkan tempoh perkhidmatan Takanobu Ito, telah meletakkan jawatan menjadi penasihat berikutan masalah dalaman dan kelembapan jualan global untuk mencapai enam juta unit.

Honda_Accord2

Jurutera veteran pembangunan-produk yang mempunyai pengalaman di luar negeri yang luas, Hachigo, 56, berkata beliau menghabiskan tahun bekerja di kawasan-kawasan seperti Amerika Utara, Eropah dan China memberikan beliau pemahaman unik keperluan Honda di pasaran pertumbuhan utama.

Honda_Integra1

Honda ialah pengeluar kereta Jepun pertama yang membina kenderaan di Amerika Syarikat, kini menjadikan 81 peratus kenderaan-kenderaannya di luar Jepun.

Honda_Integra2

Honda_Accord1

 

 

Previous post

Kelebihan Sel Bahan Api Hyundai Tucson

Next post

Volkswagen Malaysia Tubuhkan Hub Alat Ganti Sebesar 10,000sqf

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *