Berita Auto

Audi RS3 Yang diPertingkatkan Ke 5-Silinder

Buat masa ini, Audi RS3 adalah salah satu hatches yang paling hangat yang boleh dapatkan di pasaran. Ia mungkin tidak boleh didapati di sini lagi, tetapi ianya sudah meletup di dunia – satu kombinasi yang sempurna keagresifan dan rangkaian kuasa terkenal untuk menyokong rupanya.

Audi mencipta satu siri video untuk RS3 yang dipanggil “Born Restless”, mengandaikan klise sederhana dimana RS3 adalah seekor binatang yang menunggu untuk dilepaskan. Anda mungkin dapat bayangkan, dan ia tidak wajar diulangi sekali lagi.

Motor turbocharged 5-silinder mungkin tidak sekuat dan yang dibangga-bangga seperti Audi Quattro yang asal, tetapi ia pastinya tahu cara memusingkan kepala.

Dan sudah tentu, sistem pemanduansemua roda Quattro perlu diketengahkan dalam satu cara atau yang lain. Ianya tuntutan Audi untuk kemasyhuran. Ia juga memberi Audi RS3 kelebihan berbanding yang hot hatch pemanduan roda hadapan umum, membolehkan ia fokus dengan betulpadamodel seperti A45 AMG itu.

Dengan output yang sama seperti A45, ianya tidak mengejutkan jika dua yang datang sangat dekat dalam satu ujian perbandingan. Itu yang diperkatakan, pengalaman lama Audi dengan sistem pemanduan semua roda dan situasi cengkaman yang rendah boleh membuat RS3 adalah satu senjata yang lebih berkesan dalam keadaan yang lebih luas. Kita hanya boleh berharap ia akan tiba di negara kita dalam masa yang ditetapkan.

Previous post

Volkswagen Malaysia Tubuhkan Hub Alat Ganti Sebesar 10,000sqf

Next post

5 Fakta Yang Anda Mungkin Tidak Tahu Tentang Volkswagen Golf Mk1

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *