Gaya Hidup

Volkswagen Golf Mk6 GTI Melihat Program yang Bagus, Dari ABT

Model Volkswagen Golf GTi Mk6 anda sudah kelihatan hot hatchback. Tetapi dengan begitu banyak unit yang dijual di Malaysia, kebanyakan pemilik telah mula melihat bagaimana untuk individualise pada Golf GTi mereka supaya mendapat lebih perhatian di jalan raya. Berbeza dengan yang lain adalah permotoran Malaysia yang biasa perlukan dan kami telah mula melihat bahawa seorang individu perlukan peningkatan sepanjang masa dengan model baru yang diperkenalkan di dalam negara. Inilah sebab mengapa perlunya untuk program professional individualization selepas jualandiperlukan.

ABT Golf GTi Club Kit menggabungkan prestasi dan ciri-ciri rekabentuk kereta sport untuk membentuk hot hatch yang bergaya. Tambahan kepada penampilan baik dari GTi membentuk satu set roda aloi yang menarik dan pakej aero menyeluruh untuk membuat kereta kelihatan lebih kuat daripada yang sedia ada.

Dengan kombinasi kedua-dua kelihatan baik dan bergaya serta berprestasi tinggi, ABT Golf GTi Club Kit tidak bersendirian. Gabungan mewakili seluruh portfolio ABT Sportsline dan kebolehan. Reputasi tinggi jenama dibuktikan oleh ABT apabila baru-baru ini yang memenangi “Anugerah Theo”, yang telah diadakan di Tuning World, Bodensee.

Perincian program penalaan Golf GTi anda bermula di sini.

1. ABT Golf GTI Club Kit @ RM14,300 (termasuk. GST)

Pakej Termasuk:

– Skirt Depan ABT

– Gril Depan ABT

– Skirt tepi ABT

– Penutup Lampu Depan ABT

– Rear Skirt & Muffler ABT

2. ABT Beetle Club Kit @ RM9,300 (termasuk. GST)

Pakej Termasuk:

– Skirt Depan ABT

– Muffler & Skirt Belakang ABT

– Penutup Lampu Belakang & Depan ABT

* T&C: Promosi sehingga 31 Julai 2015 atau sementara stok masih ada. Harga yang disenaraikan termasuk GST, kos buruh dan cat.

Edisi terhad percuma “ABTs Coffee Table Book” apabila membeli ki-kit diatas. Sila hubungi 03-5567-0586 untuk membuat temujanji untuk mendapatkan sebut harga untuk Volkswagen anda.

ABT_GTI_7Copy (1)

 

Previous post

Honda Malaysia Menawarkan Tint Films Pada Tingkap di Semua 82 Pengedar Seluruh Negara

Next post

PLUS Menawarkan Rebat Tol Sehingga 50 Peratus Hari Raya Ini

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *