Gaya Hidup

Honda Malaysia Menawarkan Tint Films Pada Tingkap di Semua 82 Pengedar Seluruh Negara

Honda Malaysia Sdn. Bhd. (Honda Malaysia atau Syarikat) telah mengumumkan terdapat tint filmsyang dibenarkan bagi tingkapyang ditawarkan secara eksklusif kepada semua pelanggan Honda*. Pelanggan yang membeli mana-mana model jualan semasa Honda akan mempunyai pilihan untuk memasang tint filmsyang dibenarkan pada tingkap dengan harga yang berpatutan. Terdapat empat jenis tinta filem yang diperkenalkan dan berharga seperti berikut:

Tint Films **Harga
***3M – Horizon Safety RM1,500
Ecotint – Ray Barrier 4 RM1,500
Ecotint – Ray Barrier 6 RM2,100
Sila Rujuk Jadual 1 untuk spesifikasi tint films.

Ecotint – Ray Barrier Premier 6

RM2,800

 

Honda-Civic_Type_R_2015_04

Filem-filem boleh didapati di pelbagai ketebalan pada tahap yang dibenarkan dilihat pemindahan cahaya (VLT) yang mematuhi peraturan-peraturan Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ). Dengan menggunakan filem bukan metallized dan inframerah rendah, pelanggan tidak perlu bimbang tentang gangguan isyarat elektromagnetik seperti penggunaan GPS dan Smart Tag.

Honda-Predictive-Cruise-Control-On-Its-Way1

Pelanggan Honda kini boleh menikmati kemudahan untuk mewarna tingkap kenderaan mereka dilakukan untuk mereka di mana-mana peniaga Honda di seluruh negara, semntara mempunyai jaminan dan kualiti tint tersebut. Honda Malaysia juga mendapat sokongan selepas jualan kepada pelanggan untuk semua isu-isu berkaitan tint di semua 82 peniaga Honda di seluruh negara yang dibenarkan. Dengan perkhidmatan tambahan ini, Honda Malaysia teruskan komitmen untuk menyediakan yang terbaik selepas perkhidmatan jualan untuk memastikan kepuasan pelanggan dan meningkatkan kegembiraan belian untuk setiap pelanggan Honda.

Untuk maklumat lanjut mengenai tint films yang dibenarkan bagi tingkap Honda, sila hubungi Talian Bebas Tol Honda di 1-800-88-2020, atau layari www.honda.com.my.

hondajazz2

 

Previous post

Mazda MX-5 Dianugerah Kedudukan Tertinggi Oleh J.D Power 2015

Next post

Volkswagen Golf Mk6 GTI Melihat Program yang Bagus, Dari ABT

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *