Gaya Hidup

VW Group Bantu Bawa Gentian Karbon dan Roda Aluminium Untuk Pasaran Besar-Besaran

ThyssenKrupp Carbon Components dan Maxion Wheels telah mewujudkan satu perjanjian kerjasama untuk membangunkan roda aluminium ultra-ringan hibrid dan gentian karbon baru untuk pasaran kenderaan premium OEM. Kepakaran gabungan ThyssenKrupp, sebuah syarikat global inovator dan pembekal komponen automotif dalam aplikasi gentian karbon dan bahan-bahan ringan, dengan Maxion Wheels, pengeluar roda terbesar dan paling inovatif di dunia yang terkemuka, akan menawarkan pelanggan faedah prestasi luar biasa pada harga yang menarik.

Teknologi digabungkan dapat menjana penjimatan berat sehingga 40% apabila dibandingkan dengan roda aluminium prestasi tinggi palsu dan pada masa yang sama menawarkan penggayaan nilai yang tinggi. KomponenKarbon ThyssenKrupp – pasukan Maxion Wheels akan bekerjasama dengan OEM untuk membangunkan penyelesaian untuk memenuhi keperluan khusus mereka.

Berdasarkan perkembangan Komponen Karbon ThyssenKrupp dalam roda serat karbon hibrid, dengan teknologi braiding yang unik, rakan-rakan telah membina dan menguji prototaip secara meluas untuk penggunaan kereta mewah dan SUV. Ujian berlangsung di makmal ujian disahkan Maxion Wheels. Di samping itu, ThyssenKrupp – pasukan Maxion Wheels bekerja dengan Volkswagen Group untuk menguji prototaip pada kenderaan. Ujian jalan awam mempunyai prestasi yang lebih baik, contohnya hebat redaman yang mana membawa kepada kurang getaran dan bunyi bising jalanraya.

2000px-Volkswagen_logo_2012.svg_

Previous post

Yamaha Mempunyai Model MT 25 Baharu

Next post

Porche Eksklusif Umumkan Bespoke Boxter S

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *