Konsep / Lakaran / Intipan

Kerajaan Itali Mahu SUV Lamborghini Dibina Dalam Sempadan

SUV merupakan antara kereta yang paling mudah untuk dijual hari ini kerana perjalanan yang  tinggi dan persepsi yang lebih besar = lebih selamat dan lebih baik. Syarikat-syarikat kereta dalam dua dekad yang lalu telah mengeluarkan tawaran SUV yang mudah untuk dijual, dan sekarang prestasi pengeluar-pengeluar kereta akan mengambil bahagian mereka dalam pasaran. Porsche Cayenne dilihat sebagai salah satu SUV yang paling berjaya dalam sejarah walaupun masih terdapat orang yang berkata ianya merosakkan imej syarikat.  McLaren, tak rasa ianya adalah satu idea yang baik tetapi Lamborghini sangat pasti.

Lamborghini-Urus_Concept_2012_800x600_wallpaper_01

SUV Urus mereka telah di pasaran kerana konsep yang mula dilancarkan pada 2012, tetapi mereka masih belum membuat keputusan mengenai apa atau tidak memberi lampu hijau kepada projek ini. Ini mungkin sebahagiannya kerana syarikat telah menetapkan sehingga tawaran maksimum hanya dua kereta. Yang berada dibarisan teratas adalah Aventador dan Huracán V10 yang lebih kecil. Keputusan untuk menambah model ketiga, lebih akan diumumkan pada bulan depan.

Lamborghini-Urus11

Untuk membantu menggalakkan syarikat ke arah menghasilkan SUV, kerajaan Itali telah diumumkan €100 juta dalam pengecualian cukai dan lain-lain faedah. Menghasilkan Urus di Itali akan membuka beribu-ribu pekerjaan dan membantu Lamborghini mengekalkan hubungan yang kukuh kepada negara asalnya.

Kerajaan Itali akan mengalami masa yang sukar. Kebanyakan laporan telah menyatakan bahawa Lamborghini telah mengintai Slovakia akan melahirkan Urus, kerana pemilik Jerman, Volkswagen Group, telah menubuhkan sebuah kilang di Bratislava, di mana disitu mereka menghasilkan semua kumpulan SUV yang lebih besar.

Lamborghini-Urus_Concept_2012_800x600_wallpaper_052

Previous post

Toyota Mengintegrasikan Komen Elon Musk Ke Dalam Video Pemasaran

Next post

Audi Sambut Ketibaan RS3 Sportback Baharu Seluruh Dunia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *