Gaya Hidup

De Tomaso Dibeli Untuk 1M Euro

Dana pelaburan di Hong Kong yang dikenali sebagai Ideal Team Venture telah memperoleh kereta sportjenama Itali De Tomaso lebih 1 juta Euro. Ideal Team memenangi lelongan bidaan dilakukan oleh hakim kebankrapan Turin, yang telah memberikan dana sehingga 1 Mei untuk mengemukakan tunai untuk pembelian.

De-Tomaso-3

Pemerhati industri akan ragu-ragu tentang sama ada perjanjian tersebut akan diselesaikan. Ideal Team adalah keempat dalam garis pembeli yang tertarik oleh warisan De Tomaso yang tidak berupaya untuk menutup urusniaga. Peguam Giampaolo Salsi di Milan yang mewakili pembeli Cina, memberitahu media Itali awal minggu ini bahawa Ideal Team merancang untuk mengeluarkan kereta di bawah jenama De Tomaso di China.

Pesaing Ideal Team dalam lelongan kebankrapan L3 Holdings memenangi bidaan pusingan pertama pada bulan Mac, tetapi lelongan perlu dilakukan semula apabila L3 gagal memenuhi komitmen kewangannya.

De Tomaso diasaskan pada tahun 1959 oleh pemandu kereta lumba Argentina Alejando De Tomaso. Keretanya termasuk Pantera dan Mangusta coupe. Pasaran utama Pantera dalam tahun 1970-an adalah Amerika Syarikat di mana ia dijual sebagai campuran unik kereta sport Itali dikuasakan oleh enjin Ford. Kosnya kira-kira separuh harga sebuah Ferrari tetapi memberi hampir lebih banyak kelajuan dan penggayaanpizzazz.

De-Tomaso-4

Previous post

Perjalanan Isuzu D-Max Dari Bangkok Ke Singapura Dengan Hanya Satu Tangki

Next post

Toyota US Umum Hentikan Produksi Prius

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *