Berita Auto

Porsche Cayenne Terbaru: Pesanan Dibuka, Jangan Terlambat!

Porsche Cayenne Terbaru: Pesanan Dibuka, Datang Dengan Kemaskini Menarik dan Harga Istimewa

Porsche Malaysia telah memperkenalkan Porsche Cayenne terbaru yang telah ditingkatkan sepenuhnya dan dipasang secara tempatan untuk pesanan. “Kereta Sukan untuk lima orang” ikonik ini didatangkan dengan penambahbaikan baharu, ciri berteknologi tinggi yang inovatif dan konsep paparan dan kawalan yang sangat didigitalkan dengan penghantaran dijadualkan bermula menjelang penghujung tahun 2023.

Porsche-Cayenne-PAP23_0324

Kemaskini dan Kelebihan

Di Malaysia, Porsche Cayenne terbaru akan menampilkan spesifikasi peralatan standard yang ditingkatkan, termasuk Adaptive Cruise Control dan pintu soft-close. 250 pesanan pertama melalui platform digital yang lancar juga akan menerima kunci kenderaan yang sepadan dengan cat luar eksklusif.

Porsche-Cayenne-PAP23_0323

Lebih-lebih lagi, sekarang dengan peningkatan yang telah digilap sepenuhnya, Porsche Cayenne yang berjaya kini mempunyai peningkatan kepada sistem chassisnya, ciri-ciri teknologi tinggi yang inovatif, serta konsep paparan dan kawalan yang sangat terdigitasi. Yang terbaik, semuanya boleh menjadi milik anda dengan harga serendah RM599,999.

Porsche-Cayenne-PAP23_0319

Pemasangan Tempatan yang Berjaya

Pemasangan secara kecil-kecilan disesuaikan dengan keadaan tempatan yang tertentu. Kemudahan pemasangan tempatan di Malaysia baru-baru ini menyambut pencapaian penting juga. Mulai Mei 2023, lebih daripada 1,000 model Porsche Cayenne yang dipasang secara tempatan telah berjaya dihantar kepada pelanggan di Malaysia.

Porsche-Cayenne-PAP23_0320

Spesifikasi standard Porsche Cayenne yang baharu telah ditingkatkan untuk Malaysia dengan ciri-ciri yang boleh dipilih di tempat lain di dunia seperti Adaptive Cruise Control, pintu soft-close, dan Pakej Sport Chrono dipasang sebagai standard pada model-model yang dipasang secara tempatan.

Porsche-Cayenne-PAP23_0318

Kemudahan yang Luar Biasa

Selain itu, dalam Porsche Cayenne terbaru yang dipasang tempatan, terdapat juga kerusi keselesaan elektrik 14-jalur dengan pakej memori sebagai standard. Tempat letak kepala di tempat duduk hadapan juga dihiasi dengan lambang Porsche sebagai standard untuk Malaysia, begitu juga dengan cermin matahari elektrik untuk tingkap belakang.

Porsche-Cayenne-PAP23_0321

Porsche Cayenne terbaru juga mempunyai rangkaian ciri standard yang ditingkatkan berbanding pendahulunya, termasuk lampu hadapan LED Matrix, Pengurusan Suspensi Aktif Porsche, Power Steering Plus, Park Assist Hadapan dan Belakang dengan Paparan Sekeliling, Sistem Bunyi Bose Surround, serta Tray Telefon Pintar dengan Cas Induktif sehingga 15 watt.

Penawaran yang Menggoda

Dengan peningkatan baharu yang komprehensif dan ciri-ciri standard yang ditingkatkan di Malaysia, Porsche Cayenne terbaru menegaskan tuntutannya untuk menjadi salah satu penawaran paling sporty dan menarik dalam segmen ini. Tiga warna luaran tersedia termasuk Chromite Black Metallic, Carrara White Metallic, dan Quarzite Grey Metallic, dengan pilihan interior kulit hitam atau hitam dan merah.

Porsche-Cayenne-PAP23_0317

Berminat? Hubungi Pusat Porsche terdekat anda untuk maklumat lanjut, atau lawati laman web rasmi Porsche Malaysia yang pautan ada di sini dan ketahui segala yang perlu anda tahu hari ini.

Dengan pelbagai kemaskini yang menarik dan ciri-ciri standard yang ditingkatkan di Malaysia, Porsche Cayenne terbaru memang memikat hati sebagai satu penawaran yang patut diberi perhatian dalam segmen ini. Jadi, jangan lepaskan peluang untuk memiliki Porsche Cayenne yang hebat ini!

Previous post

Lotus Emeya: GT Elektrik Terbaru dengan Kinerja Maksimum

Next post

Bermaz Anshin: Penawaran Istimewa Kenderaan Terpakai Bersijil!

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *