Promosi / Tawaran / Peraduan

Proton X70 – Penghantaran Segera dan Diskaun RM7k

Era Baru Bagi Pembeli SUV. SUV Proton X70 Kini Tawarkan Penghantaran Tanpa Penundaan dan Diskaun RM7k – Pengalaman Membeli SUV Bertaraf Dunia Kini Lebih Mudah dan Mampu Milik

Sejak dilancarkan pada 12 Disember 2018, Proton X70 menjadi penyelamat jenama PROTON dan meraih kejayaan penjualan yang tinggi. Mula-mula, mungkin ada yang ragu-ragu akan penerimaannya, mengingatkan kami pada imej PROTON yang lama, dengan model yang sudah berusia, servis selepas jualan yang tidak memuaskan dan kedai pameran yang kurang menarik.

Namun, dengan perkongsian bersama Geely Holdings dan niat mereka untuk memperkenalkan SUV mereka yang sudah popular sebagai kenderaan rebadge pertama joint-venture ini, persepsi ini berubah. SUV ini ialah Geely Bo Yue, yang kini kita kenal sebagai SUV pertama Proton – Proton X70.

Setelah pelancarannya, permintaan tinggi dari pengguna – sebanyak lebih 10,000 tempahan – mengejutkan kami, membuktikan bahawa inisiatif ini adalah satu langkah ke arah yang betul. Ia datang dengan enjin turbo 1.8 liter TGDi, dengan pilihan pacuan dua atau empat roda, dengan harga bermula dari RM99,800 hingga RM123,800.

Pada bulan Jun 2022, Proton memperkenalkan enjin terbaru, 1.5L ke X70. Enjin 1.5 TD ini dibina berdasarkan Volvo Engine Architecture (VEA) dan merupakan enjin petrol turbo 3-silinder. Harga terkini X70 adalah seperti berikut:

  • 1.5 TGDi Standard 2WD RM93,900
  • 1.5 TGDi Executive 2WD RM105,500
  • 1.5 TGDi Executive AWD RM111,300
  • 1.5 TGDi Premium 2WD RM117,900
  • 1.8 TGDi Premium 2WD RM121,800

Enjin petrol terbaru dari Geely ini memenuhi standard emisi CN / Euro 6 dan menawarkan 177PS kuasa dengan 255Nm tork. Ia dipasangkan dengan kotak gear kopling ganda 7 kelajuan.

Kami kini melihat era baru untuk pembeli X70. Waktu menunggu untuk penghantaran kenderaan kini tiada lagi dan diskaun sebanyak RM7k ditawarkan. Peniaga-peniaga menawarkan penghantaran segera, dan ada yang menawarkan diskaun yang lebih tinggi daripada jumlah yang diiklankan.

Di dalam kabin terbaru X70 ini, anda akan mendapati sistem infotainment yang telah dinaik taraf yang dikuasakan oleh sistem ekosistem pintar GKUI Geely dengan skrin yang lebih besar 10.25 inci, suara perintah Hi! Proton, streaming muzik online, kebolehserapan smartphone, dan banyak lagi.

Pada masa yang sama, kami melihat peningkatan jumlah model awal X70 di pasaran kereta terpakai Malaysia, manakala pemilik mencari model baru selepas tamat tempoh waranti kilang 5 tahun. Ini mendorong nilai turun kerana volum jualan yang besar, dan pasaran pembeli kereta terpakai mendapat manfaat, selagi kereta terpakai itu tidak dihantui oleh masalah mekanikal.

Dengan peningkatan jumlah pembeli dengan skor kredit yang tidak menguntungkan untuk kenderaan yang bernilai lebih daripada RM100k, penawaran ini menjadi berita baik. Jadi, jika anda mempertimbangkan untuk memiliki Proton X70, sekarang adalah masa yang tepat untuk melakukannya. Mengapa menunggu? Kami berharap anda dapat menikmati pengalaman membeli SUV bertaraf dunia dengan lebih mudah dan mampu milik.

Previous post

Volvo Car Financial Services Tawar Diskaun RM20,000 Ke Arah Pemilikan EV

Next post

Tragedi Kapal Kargo: Hampir 500 Kereta Elektrik Terbakar Di Laut

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *