Trak Pikap, Van, MPV, Bas & Lori

Ford Experience Hub: Tempat Anda Temui Ford Generasi Baharu

Dapatkan Tawaran Hebat, Jelajahi Kenderaan Terbaru, dan Rasai Eksklusiviti Di Queensbay Mall dan Setia City Mall

Peminat setia Ford Malaysia, Ford Experience Hub telah menjelma dan membawa bersama kenderaan hebat, tawaran istimewa, dan banyak lagi!

Ford Experience Hub: Apa Yang Anda Perlu Tahu?

Bagi mereka yang belum tahu, Ford Experience Hub adalah satu platform interaktif yang direka khusus oleh Ford untuk memperkenalkan kepada anda semua kenderaan generasi baharu dari Ford, inisiatif yang berfokuskan pelanggan, dan tentu saja, tawaran eksklusif yang tidak dapat anda tolak.

Dan untuk kali ini, ada dua lokasi yang terpilih untuk jelajah ini. Siapa di antara kita yang berada di Pulau Pinang atau berdekatan? Sila tandakan tarikh anda kerana dari 16 hingga 20 Ogos, Ford Experience Hub akan menetap di Queensbay Mall. Bagi rakan-rakan di Shah Alam atau Selangor, jangan rasa tercicir kerana dari 20 hingga 24 September, Ford Experience Hub akan menemui anda di Setia City Mall.

Tawaran Eksklusif yang Tidak Anda Mahu Lepaskan

Pergh! Apa yang menarik tentang Ford Experience Hub? Tawaran eksklusif, tentu saja! Para pelanggan yang membuat tempahan untuk Ranger Raptor 2.0L Bi-Turbo Diesel generasi baharu akan mendapat sehelai T-shirt edisi istimewa. Jika Ranger Generasi Baharu atau Everest Generasi Baharu yang anda pilih, anda juga tidak akan pulang dengan tangan kosong. Ada beg duffle, kerusi perkhemahan premium, dan hadiah menarik lain menanti anda. Selain itu, jangan lupakan diskaun RM500 untuk Ford Ranger Getaways yang hanya boleh ditebus di Ford Experience Hub!

Lebih Daripada Sekadar Kenderaan

Ini bukan hanya tentang kenderaan. Ini tentang pengalaman. Ford Experience Hub juga menawarkan pelbagai barangan gaya hidup Ford terkini. Dan buat pemilik Ford, ada Ford Ranger Getaways dan Ford Inner Circle yang menanti anda. Dapatkan maklumat lebih lanjut, cara tempahan, dan nikmati keistimewaan eksklusif.

Terus Terang

Kami di Gohed Gostan benar-benar kagum dengan inisiatif yang diperkenalkan oleh Sime Darby Auto ConneXion (SDAC) dan Ford. Ini bukan sahaja tentang menjual kenderaan, tetapi juga memberi peluang kepada pelanggan dan peminat untuk mengalami dan berinteraksi dengan jenama Ford secara lebih dekat. Kami merasakan ini adalah cara yang bagus untuk memperkenalkan kenderaan generasi baharu dan inisiatif pelanggan, dan pada masa yang sama, memberikan sesuatu yang istimewa kepada komuniti. Jadi, apa tunggu lagi? Daftarkan diri anda dan jangan lepaskan peluang emas ini!

Untuk maklumat lanjut mengenai jelajah dan kenderaan Ford, anda boleh mengikuti Ford Malaysia di media sosial mereka atau kunjungi www.sdacford.com.my.

Buat mereka yang berminat, jumpa anda di sana!

Previous post

Starrtrek Carriers: Pemenang Utama dalam Pertandingan Scania 'A Good Driver'

Next post

Perkembangan Menarik dalam Industri Automotif Malaysia pada Julai 2023

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *