Promosi / Tawaran / Peraduan

Mitsubishi Xpander: MPV Selesa Mampu Milik Keluarga Malaysia

Mengapa Mitsubishi Xpander Menjadi Pilihan MPV Keluarga Yang Sesuai dan Mampu Milik Tanpa Mengorbankan Kualiti dan Keselamatan

Kami semua tahu, rakyat Malaysia suka tawaran yang berbaloi. Walaupun begitu, kami tidak akan sanggup mengorbankan keselamatan demi penjimatan. Hari ini, kami ingin memperkenalkan satu kereta yang selamat, boleh diharap, dan juga mampu milik – Mitsubishi Xpander.

Tiada siapa yang boleh menandingi jenama Jepun dalam hal kebolehpercayaan. Oleh itu, apabila mencari kenderaan yang selamat, boleh diharap, kos penyelenggaraan yang rendah, dan tidak terlalu mahal untuk dimiliki, sama ada baru atau terpakai, tidak banyak MPV di pasaran sekarang yang boleh menandingi Mitsubishi Xpander.

Kereta terpakai biasanya datang dengan senarai masalah panjang yang memerlukan profesional untuk membaiki dan ini menjadi sangat mahal tanpa jaminan. Oleh itu, kebolehpercayaan Mitsubishi Xpander yang telah diuji dan dibuktikan, dikombinasikan dengan harga yang saksama menjadikannya MPV baru yang selamat, boleh dipercayai, praktikal dan berkualiti tinggi yang boleh didapatkan dengan hanya serendah RM798 sebulan.

Ya, berkat promosi istimewa yang dijalankan oleh Mitsubishi Motors Malaysia sehingga 30 Sept 2023, pelanggan boleh membeli model Xpander serendah RM798 sebulan dengan perjanjian beli bersama Maybank atau Public Bank atau menikmati kadar faedah serendah 2.28 peratus apabila memohon pinjaman dengan Maybank, Public Bank dan Hong Leong Bank.

Sementara itu, Mitsubishi Xpander masih merupakan kereta keluarga yang sangat bagus, sama ada terpakai atau baharu. Tentu saja, jika seseorang mampu membeli Xpander baharu, mereka harus memilihnya, tetapi Mitsubishi Xpander terpakai masih jauh lebih baik daripada kebanyakan MPV terpakai lainnya dari segi kebolehpercayaan dan nilai.

Di atas itu, kebanyakan model Mitsubishi Xpander 2022 terpakai dijual dengan harga sedikit lebih RM90,000 yang bersamaan dengan pembayaran bulanan sekitar antara RM1,000 hingga RM1,050 sebulan.

Menariknya ini adalah peningkatan yang signifikan dari pembayaran bulanan kurang RM800 yang akan anda bayar untuk Xpander BAHARU, kan? Jadi, ini sebenarnya adalah perkara yang baik kerana ini bermakna bahawa Xpander mengekalkan nilainya.

Sementara itu, berdasarkan informasi semasa, Mitsubishi Xpander 2023 adalah MPV 7 tempat duduk yang tersedia di Malaysia dengan harga permulaan RM 99,980. Dijadualkan untuk menerima facelift pada 2023 dengan model HEV Xpander yang menunjukkan kedatangan tenaga hybrid.

Mitsubishi Xpander adalah pilihan yang bagus dan berbaloi untuk keluarga Malaysia yang mencari kenderaan yang mampu milik, selesa, selamat, dan boleh diharap. Kami sangat mengesyorkan Xpander kepada mereka yang mencari MPV yang berbaloi dan berkualiti.

Previous post

Ketundaan Nissan Ariya: Bila EV Crossover Ini Bakal Tiba di Malaysia?

Next post

Honda City Generasi Ke-5 Dapat Facelift, Dilancarkan di Malaysia S3 2023

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *