Bisnes

Ferrari Glenmarie – Tempat Baharu untuk Impian Kereta Mewah Anda!

Ital Auto, Pengedar Ferrari Baharu, Memperkenalkan Bengkel dan Bilik Pameran Terbaru di Glenmarie

Kepada semua peminat kereta mewah di Malaysia, berita gembira! Ital Auto, pengedar rasmi Ferrari di Malaysia, baru sahaja membuka bengkel dan bilik pameran mereka yang terkini di Glenmarie. Bengkel ini sudah pun beroperasi dengan kereta Ferrari yang mengagumkan berada di dalamnya. Keadaan ini pasti akan membuatkan hati semua peminat kereta Ferrari berdegup kencang!

Ital Auto merupakan penjaga jenama baru untuk Ferrari di Malaysia. Sebelum ini, Ferrari bersekutu dengan Naza Italia sejak tahun 2008. Namun, perkongsian tersebut berakhir pada bulan April tahun ini dan Ital Auto telah diumumkan sebagai pengganti mereka. Kelebihan Ital Auto adalah mereka juga telah menjadi pengedar rasmi Ferrari di Singapura sejak tahun 2009, dan ini menambah keyakinan kepada pengguna di Malaysia.

Bukan saja rumah penginapan sahaja yang ada semi-d atau semi-detached tetapi bagunan kilang pun ada. Bilik pameran yang terletak di Glenmarie ini adalah satu bangunan dan bersebelahan dengan saingan utamanya, Lamborghini. Bayangkan kedua-dua jenama kereta mewah ini bersebelahan dalam bangunan semi-detached! Ini pasti akan menjadi tarikan untuk peminat kereta mewah yang ingin membuat perbandingan dan pilihan.

Lokasi ini juga strategik kerana hanya dua lot kilang dari masjid yang megah di Glenmarie dan sebelum bilik pameran kereta elektrik BYD yang dimiliki oleh Sisma Auto. Ini akan menjadi balai jualan sementara yang akan melengkapkan balai jualan Ferrari yang baharu di pusat bandaraya Kuala Lumpur, yang dikatakan akan terletak di Four Seasons Kuala Lumpur.

Apa yang lebih menarik, Ong Beng Seng, seorang jutawan kelahiran Ipoh yang terkenal dengan perniagaan hotel dan gaya hidupnya di Singapura dan Malaysia, dikatakan berperanan penting dalam pengambilalihan perniagaan Ferrari ini di Malaysia.

Gambar dan maklumat tentang Ong Beng Seng terima kasih kepada Tatler Asia. Artikel mereka mengenai beliau dipautkan di sini.

Pengambilalihan pengedaran Ferrari di Malaysia telah diambil alih oleh Komoco Cars yang dimiliki oleh Ong Beng Seng, seorang jutawan yang lahir di Ipoh. Komoco Cars adalah unit perniagaan automotif Ong Beng Seng yang beroperasi di Singapura. Menurut laporan, dokumen antara kedua-dua pihak telah ditandatangani dan bilik pameran Ferrari yang baharu di Malaysia akan terletak di Glenmarie.

Dengan perubahan ini, pelanggan Ferrari di Malaysia boleh mengharapkan perkhidmatan dan produk yang berkualiti tinggi dari Komoco Cars di bawah kepimpinan Ong Beng Seng. Pengambilalihan ini dijangka akan meningkatkan kehadiran dan reputasi jenama Ferrari di Malaysia.

Previous post

Toyota Innova Zenix 2023: Kenderaan Crossover yang Luas dan Berprestij

Next post

Revolusi Elektronik Ducati: Mencipta Inovasi Memukau dalam Dunia Motosikal

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *