Anugerah / VOTY / Pameran Motor

Peugeot Roadshow Menggegar 1 Utama Hingga 25 Mei 2023

Rasai Gemparan Bersama Peugeot 2008 SE, e-2008, dan LANDTREK di Roadshow PEUGEOT ini!

1 Utama bergempar dengan Peugeot Roadshow!

Bermaz Auto Alliance Sdn Bhd membawa Peugeot Roadshow ke Pusat Beli-Belah 1 Utama bermula hari ini sehingga 25 Mei 2023 di LUXE Concourse. Antara tarikan utama di acara ini ialah pameran Peugeot 2008 SE dan pratonton istimewa Peugeot e-2008.

Peugeot 2008 SE: Nyalakan Semangat Anda untuk Crossover Kompak

Peugeot 2008 SE merupakan crossover kompak yang direka untuk memberi inspirasi dan menyalakan semula keghairahan memandu. Ia melambangkan individualisme dan semangat, menarik perhatian dengan decal grafik unik yang mencipta kesan estetik yang menonjol pada bahagian luar. Reka bentuk yang anggun ini menunjukkan komitmen Peugeot untuk menyampaikan gaya dan prestasi dalam pakej kompak.

Peugeot e-2008: Pandangan Masa Depan Mobiliti Elektrik

Selain Peugeot 2008, pengunjung ke roadshow ini akan mendapat pratonton istimewa Peugeot e-2008, sebuah Kenderaan Elektrik Bateri (BEV) yang menunjukkan dedikasi jenama ini kepada mobiliti lestari. E-2008 mempunyai badan yang kuat, berbentuk dan bergaya. Gaya eksklusif dan menarik termasuklah gril depan berwarna berpetak, lampu tandatangan, dan bumbung Hitam yang menawan, menekankan personaliti sporty dan gigihnya.

SUV crossover ini dilengkapi dengan bateri 50kWh dan menghasilkan kira-kira 136 kuasa kuda. Dengan julat anggaran sehingga 320km dari cas penuh, e-2008 menawarkan pengalaman memandu yang mengagumkan. Menyimpan tenaga e-2008 amat mudah, kerana ia menyokong pengecasan pantas 100kW dari stesen pengecasan DC khusus, yang membolehkan cas 80% dalam hanya 30 minit.

Peugeot Landtrek: Mengubah Pengalaman Pikap

Juga dipamerkan ialah Peugeot Landtrek yang baharu, sebuah pikap saiz sederhana yang menggabungkan fungsi, gaya, dan petualangan. Direka untuk mengendalikan jalan bandar dan medan mencabar, Landtrek adalah pilihan sempurna untuk aktiviti riadah luar. Gaya menarik dan memikat, bersama teknologi terkini di atas papan pemuka dan keseronokan memandu seperti SUV, meletakkannya sebagai perubahan permainan dalam pasaran pikap.

Dengan elemen penting seperti kebolehpercayaan, kemudahan penyelenggaraan, kepelbagaian, keupayaan luar jalan yang sebenar, prestasi menunda dan memuatkan, Landtrek melebihi jangkaan. Gaya uniknya, kebolehmodenan yang ditingkatkan, dan badan berukuran sempurna memenuhi keperluan pelanggan, menjadikannya pilihan yang ideal bagi mereka yang mencari pikap yang boleh dipercayai dan serbaguna.

Previous post

Pengalaman Memandu Lexus RX 350 Luxury: Kecanggihan Bertemu dengan Elegan

Next post

MINI John Cooper Works 1to6 Edition: Meraikan Transmisi Manual

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *