Berita Auto

Pemilik Honda HR-V Baharu Pertama Malaysia Dapat Majlis Dan Hadiah

Pemilik pertama Malaysia Honda HR-V semua baharu diraikan dan diberi hadiah menarik.

Honda Malaysia telah memberi penghormatan kepada pemilik Malaysia pertama HR-V semua baharu dengan majlis penyerahan di MJN Motors Sdn Bhd, pengedar sah Honda di Cheras.

Pemilik pertama Malaysia Honda HR-V serba baharu ialah Cik Nurul Hafida Binti Mhd Jais. Dia membeli model hibrid HR-V RS e:HEV top-spec. Selain majlis penyerahan, Honda Malaysia turut menghadiahkan Cik Nurul hadiah percuma bernilai RM5,700, termasuk set Aksesori Sah Honda, Ultra Glass Body Coating dan Barangan Rasmi Honda.

Pengarah Urusan dan Ketua Pegawai Eksekutif Honda Malaysia, Encik Hironobu Yoshimura berkata, “Sambutan yang kami terima untuk HR-V demua baharu amat memberangsangkan dan kami percaya model baharu ini akan menjadi sensasi sekali lagi seperti sebelum ini. Hari ini, kami teruja untuk menyampaikan HR-V serba baharu kepada pemilik pertama, Cik Nurul Hafida. Sebagai tambahan kepada peristiwa penting ini, Honda Malaysia telah menyampaikan lebih 1,300 unit HR-V serba baharu dalam tempoh sebulan selepas pelancarannya. Kami ingin mengambil kesempatan ini untuk menyampaikan ucapan terima kasih kepada semua pelanggan kami atas sokongan berterusan mereka kepada jenama Honda.”

Hadir pada majlis yang diadakan di pengedar Honda, MJN Motors Sdn. Bhd., Cheras, ialah Cik Nurul Hafida bersama keluarga. Cik Nurul Hafida berkata, “Saya telah melakukan penyelidikan saya sebelum pelancaran rasmi HR-V serba baharu di Malaysia. Gaya luaran dan penampilan menarik perhatian saya dan ketika itulah saya memutuskan untuk menempah model itu sebaik ia dibuka untuk tempahan. Saya telah menjangkakan penghantaran kereta baru saya. Saya sangat terkejut apabila saya mendapat tahu bahawa saya adalah pelanggan pertama yang menerima kereta itu. Dan apa yang lebih mengujakan ialah kejutan tambahan menerima hadiah daripada Honda! Saya tidak sabar untuk membawa keluarga saya keluar dan bersiar-siar dalam kereta baharu saya.”

En Wan Hazmi bin Dato’ Wan Mustafa, pemilik MJN Motors Sdn. Bhd. mengulas, “Permintaan untuk HR-V serba baharu adalah tinggi dan oleh itu, kami amat berbesar hati untuk menjadi peniaga untuk menyampaikan HR-V pertama kepada pelanggan kami yang dikasihi! Kami komited untuk terus menyediakan perkhidmatan terbaik kepada pelanggan kami dalam semua aspek.”

Previous post

Masa Hadapan Top Team Perkhimatan Scania Bakal Muncul

Next post

Porsche 911 GT3 RS 2023 Serba Baharu Didedahkan

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *