Berita Auto

Honda HR-V Baharu (Vezel) Muncul Dalam Warna Hitam Di Pusat Beli-Belah Jepun

Pengguna Twitter @ aoi_tanuki970 berkongsi gambar Honda HR-V hitam (dikenali sebagai Vezel) di Jepun.

HR-V serba baharu Honda dipersembahkan pada pertengahan bulan lalu. HR-V, atau Vezel, seperti bagaimana ia dikenali di pasaran tertentu mempunyai reka bentuk yang serba baharu. Terdapat beberapa pakej gaya untuk pasaran Jepun. Ini secara dramatik mengubah cara HR-V dilihat dengan menukar elemen utama seperti gril, kluster cahaya, dan trim. Semasa pertama kali ditunjukkan, kami hanya dapat melihat HR-V baharu berwarna putih dan merah. Sekarang kita melihat gambar pertama Honda HR-V / Honda Vezel serba hitam.

Honda-HR-V-Vezel-front-right-2-2.0

Pada hujung minggu, seorang pengguna Twitter Jepun bernama @ aoi_tanuki970 berkongsi gambar menarik Honda Vezel hitam ini di sebuah pusat beli-belah di Jepun.

HR-V ini kelihatan tidak berapa menarik dalam warna hitam berbanding warna putih, sekurang-kurangnya dalam beberapa foto ini. Saya rasa ini juga bergantung kepada bagaimana gril bersatu dengan badan. Gril khas ini sesuai dengan warna badan dan dengan warna hitam ini ia tidak begitu jelas.

Honda-HR-V-Vezel-front-3.0

Namun, ia pasti lebih menarik jika dilihat sendiri. Kami juga dapat melihat satu lagi gambar kereta ini dari pandangan tiga suku belakang. Dari sudut ini, ianya pelek kelihatan kecil sedikit. Sekali lagi, ini mungkin disebabkan cara gambar kereta ini diambil. Ini lebih merupakan gambar candid oleh seorang pelawat dan bukan gambar profesional.

Unit lampu belakang ini nampak terang. Estetik angular HR-V baharu ini pasti dapat dilihat dari sudut ini. Kereta ini kelihatan jauh lebih matang dan premium berbanding model semasa. Ia hampir seperti gabungan CX-30, Harrier dan RAV4 lebih daripada evolusi HR-V semasa.

Honda-HR-V-Vezel-back-5.0-1

Lampu belakang LED signature ini baharu untuk Honda. Kami tidak pasti bagaimana ia akan berumur nanti, tetapi buat masa ini ia kelihatan cukup bergaya dan selaras dengan trend reka bentuk moden yang ditetapkan dalam segmen premium.

Pengguna Twitter yang sama juga berkongsi gambar bahagian dalam kereta.

Di Jepun, tempat duduk kain jauh lebih biasa daripada tempat duduk kulit dan nampaknya begitulah juga kelengkapan Vezel ini. Masih terdapat lapisan kulit di sandaran tangan tengah, di sekitar terowong tengah, di papan pemuka dan di stereng dan tombol gear. Skrin stand-alone di papan pemuka, tetapi tidak terlalu menonjol. Bahagian dalamnya pasti kelihatan jauh lebih mewah daripada kebiasaan kebanyakan pemilik Honda. Ini pasti akan meyakinkan beberapa pemilik HR-V semasa untuk membuat peningkatan.

Previous post

Pemilik Proton X70 Bimbang Kehilangan Jaminannya Dengan Servis Tertunda

Next post

McLaren 720S GT3X - Jentera Litar Tanpa Had

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *