Sukan

Cullinan Di Podium Lounge Singapura

Harga Cullinan di Singapura bermula dari SGD1,268,888

BHPetrol Merdeka Contest Banner

Rolls-Royce Motor Cars Singapura sukacita mengumumkan penyertaannya yang pertama kali di The Podium Lounge 2019, selepas Grand Prix Season terbesar dan paling glamor Singapura. Dari Jumaat 20 September hingga Ahad 22 September, Bespoke Cullinan yang menakjubkan telah dipaparkan di The Ritz-Carlton, hanya beberapa minit dari sisi trek.

Renee Chua, Pengarah Urusan Rolls-Royce Motor Cars Singapore, mengulas kerjasama yang pertama, “Rolls-Royce telah lama membuktikan kehebatannya dalam perlumbaan dan ketahanan, memenangi pelbagai ujian sepanjang sejarah. Kedudukan yang tidak dapat disangkal oleh marque di puncak kemewahan juga membuat pasangan yang sempurna dengan parti Grand Prix yang paling glamor musim ini, di mana Cullinan berjanji untuk bersinar terang seperti nama berlian yang dinamakannya. ”

Cullinan menimbulkan sensasi antarabangsa semasa pelancarannya pada 2018 dan menetapkan piawaian global baru dalam permotoran off-road mewah. SUV Rolls-Royce telah direkayasa dari awal untuk membolehkan para pelanggan pergi ke mana-mana sahaja, melihat apa sahaja dan melakukan semua yang mereka inginkan dengan keyakinan penuh, sementara dihiasi dalam keselesaan dan kemegahan yang dapat dihubungkan dengan marque ini.

Podium Lounge 2

Cullinan terus membuktikan kelayakan ketahanan semua terrain dengan melengkapkan pengembaraan 19,000 kilometer melalui beberapa medan yang paling mencabar di dunia. Dataran Tinggi Scotland, Alpen Austria dan Amerika Barat, jadual perjalanan Cullinan termasuk sisa-sisa gersang di Timur Tengah, di mana ia dengan mudah mengesahkan tuntutannya untuk mendefinisikan perjalanan mewah sebagai “Senang Di Mana Saja”.

Susulan pesta bersama selebriti di Abu Dhabi, Melbourne dan Monaco, Podium Lounge Singapura menawarkan pengalaman pesta selebriti dengan komuniti perlumbaan, yang menampilkan pemandu Formula 1 dan legenda lumba, Kerabat di Raja, supermodel dan kaki jet/parti elit  Asia tahun demi tahun.

Podium Lounge 3

Podium Lounge dihoskan oleh bekas Pemandu Formula 1 dan FOX Sports Asia F1 Pundit Alex Yoong dan Pengacara MTV Asia Hanli Hoefer manakala hos E! New Asia Yvette King mengalu-alukan pemandu, tetamu selebriti dan artis antarabangsa di permaidani merah setiap malam.

Rolls-Royce Cullinan yang dipamerkan di Podium Lounge Singapore 2019 mempunyai konfigurasi tempat duduk Lounge, dan mempunyai luaran yang di selesai dengan Infinity Black dengan Mandarin Coachline, dipadankan dengan dalaman Scivaro Gray dan Mandarin.

Podium Lounge 4

Previous post

Mild-Hybrid Volvo XC90 Baharu Dengan Rupa Lebih Tajam

Next post

Volvo Cars Lapor Pertumbuhan Jualan 10.2 Peratus

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *