Khidmat Masyarakat

Free Tree Society Dapat Van Panel Daihatsu

Daihatsu Malaysia (DMSB) telah bekerjasama dengan Persatuan Pokok Percuma / Free Tree Society untuk mewujudkan ‘Rewilding Roadshow’, sebuah projek komuniti yang ditaja oleh DMSB untuk menggalakkan pemuliharaan bandar dan penghijauan ruang bandar.

BHP Banner Gran Max Green

Dipamerkan di MCVE 2019 ialah Gran Max Green Van, sebuah panel van Gran Max yang dibina khas untuk pameran roadshow dan dilengkapi dengan wrap badan dan aksesori kit tambahan seperti Lampu Siang, Bull Bar, Body Molding, Side Mirror Cover, Sun Visor, Scuff Plate dan set rim sukan 15 inci.

Arman menjelaskan, “Daihatsu Malaysia mempercayai kelestarian alam sekitar dan ‘Rewilding Roadshow’ akan mengadakan kerjasama jangka panjang dengan Free Tree Society. Seperti konsep ‘rewilding’ ruang kecil, keserbabolehan Gran Max Green Van yang dibina khas kami mencerminkan bagaimana ruang kargo dan aplikasi badan boleh dimaksimumkan melalui penyesuaian inovatif untuk membolehkan pengangkutan tumbuhan “.

Daihatsu-Tree3

Dato ‘Kamarudin Jaffar, Timbalan Menteri Pengangkutan Malaysia (pusat) menerima pokok percuma dari Brenda Hercus, Presiden Persatuan Pohon Percuma (kanan) di hadapan Gran Max Green Van sambil Arman Mahadi, Pengarah Urusan Daihatsu ( Malaysia) Sdn. Bhd (kiri) memerhati.

Gran Max Green Van dibina khusus untuk ‘Rewilding Roadshow’, sebuah projek komuniti yang ditaja oleh Daihatsu Malaysia untuk menggalakkan pemuliharaan bandar dan penghijauan ruang bandar.

Daihatsu-Tree2

 

 

Previous post

Mitsubishi XPANDER Dilancar Di Vietnam TAPI Tidak Di Malaysia?

Next post

Siapakah Yang Akan Untung Lebih 2019 Ini? Peniaga Proton Atau Honda?

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *