Gaya Hidup

Bell & Ross Buka E-Butik Di Malaysia: www.bellross.com

Firma pembuat jam tangan Franco-Swiss mengumumkan April 11 lalu yang ia mula mengkomersilkan semua produknya dalam talian di Malaysia. Bell & Ross adalah yang pertama di industri jam tangan untuk melancarkan butik E-nya pada tahun 2009 dan telah menjual secara online di Eropah, Amerika Syarikat, Australia dan Singapura dengan jumlah produknya yang seragam, sekitar 125 rujukan.

Ketua Pegawai Eksekutif Carlos A.Rosillo menyampaikan bahawa perkembangan itu sebagai langkah strategik penting yang membolehkan jenama itu memberikan perkhidmatan terbaik yang sama kepada pelanggan Malaysia.

Motivasi Bell & Ross ‘berkembang dari luar talian ke talian:

  • Untuk menyediakan pelanggan keupayaan untuk membeli instrumen dan aksesori Bell & Ross 24/7,
  • Menawarkan kehadiran di zon geografi yang tidak diliputi oleh rangkaian runcit
  • Untuk meningkatkan penglihatan koleksi dan barangan baru
  • Untuk mengisi jurang yang disebabkan oleh ketiadaan kehadiran dalam talian rasmi yang mendedahkan jenama kepada titik penjualan yang tidak rasmi dan tidak dibenarkan.marmotte-camel-openMengiringi pelancaran butik e-nya, Bell & Ross melancarkan koleksi barangan kulit kecil, yang boleh didapati secara eksklusif di kedai dalam talian. Rekaan Bruno Belamich, Kreatif jenama yang “pemilihan aksesori jam tangan nomad dan fungsional ini bertujuan untuk melindungi jam tangan kami sebagai sebahagian daripada perjalanan. Terdapat dua nada warna dengan keanggunan abadi, saya juga ingin membangunkan ciptaan pelengkap di masa depan. “M-V-006-etui-souple-camel-slide-1

Setia kepada semangat ‘avant garde’nya, Bell & Ross terus berusaha menawarkan perkhidmatan terbaik kepada para pelanggannya di seluruh dunia kerana ia meningkatkan kehadiran digitalnya.

Malaysia E-boutique: www.bellross.comBR03-92-BLUE-White-BG

 

 

 

Previous post

Model Toyota Camry 2.0 VVT-iW Dilihat Di Malaysia

Next post

Honda Civic Type R LEGO

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *