Promosi / Tawaran / Peraduan

Bonus Tambahan Honda Malaysia Untuk April 2019

Nak beli Honda pada April ini? Honda ada beberapa tawaran untuk anda. Berikut adalah butirannya:BHP Banner Honda April

Buat mereka yang mencari Jazz, Jazz Hybrid, City, City Hybrid, BR-V, Accord, CR-V atau Odyssey ini menanti anda:

  • Baucar Bonus Honda.
  • Pilihan tunai bernilai antara RM3000 hingga RM3500.
  • Pembeli Honda HR-V RS mendapat Hadiah Eksklusif.

Honda April Sale 2SIARAN AKHBAR:

Honda Malaysia terus menawarkan sebab-sebab yang luar biasa bagi pelanggan untuk akhirnya memiliki kereta Honda yang mereka impikan pada April ini di bawah kempen “Nikmati Hadiah Memesan Awal”. Bertujuan untuk meningkatkan semangat belian untuk pelanggan, Honda Malaysia memberikan ganjaran istimewa seperti Bonus Honda*, Baucar Perkhidmatan Percuma atau Pilihan Tunai * bernilai sehingga RM3,500, ditambah Hadiah Eksklusif * untuk menambah insentif kepada reka bentuk keseluruhan yang hebat, prestasi yang baik dan kecekapan bahan api yang sangat baik dari sebuah kereta Honda.

Rebat ini terpakai bagi model Jazz, Jazz Hybrid, City, City Hybrid, BR-V, Accord, CR-V dan Odyssey yang didaftarkan pada 1 April 2019 hingga 30 April 2019.

Kempen “Nikmati Hadiah Memesan Awal” adalah salah satu usaha Honda Malaysia mengucapkan terima kasih kepada rakyat Malaysia kerana meletakkan kepercayaan mereka kepada jenama dan menjadikan mereka jenama No.1 Bukan Nasional selama empat tahun berturut-turut dan kedudukan No.2 secara keseluruhan Jumlah Industri (TIV) selama tiga tahun berturut-turut.

Terus menggalakkan pasaran, Honda Malaysia melancarkan pada Januari 2019, HR-V baharu dengan pelbagai ciri baru dalam varian V dan E. Di samping peningkatan HR-V, Honda Malaysia memperkenalkan varian RS untuk kali pertama yang dilengkapi dengan Variable Gear Ratio Steering System (VGR) ** untuk pemanduan yang lebih sporty. Pada masa yang sama, HR-V 1.5L Sport Hybrid i-DCD turut menyertai keluarga Honda Hybrid di Malaysia.

Jantung model Hybrid yang berkinerja baik adalah enjin 1.5L DOHC i-VTEC dengan Injeksi Langsung yang direka bentuk untuk menjana prestasi tinggi sama dengan enjin 2.0L dengan ekonomi bahan api seimbang. Ia juga dilengkapi dengan 7-Speed Dual-Clutch Transmission dengan High-Power Electric Motor yang membolehkan peralihan gear lancar dan cepat. Di samping prestasi yang hebat, kedua-dua petrol dan varian hibrid mempunyai ciri-ciri fungsional dan praktikal yang terkemuka termasuk Ruang Kargo Multi-Utiliti untuk penggunaan ruang yang lebih baik. HR-V Baru juga dilengkapi dengan ciri keselamatan standard seperti 6 Airbags, Emergency Signal Stop (ESS), Vehicle Stability Assist (VSA), Hill Start Assist (HSA) dan ISO Fix.

Sejak pelancarannya, HR-V Baru telah menjual hampir 6,000 unit, mencapai 45% daripada sasaran tahunan untuk HR-V dalam masa tiga bulan sahaja. Sambutan yang menggalakkan juga dapat dilihat dari jumlah tempahan yang terkini Honda Malaysia telah menerima hampir 11,000 unit tempahan. Honda Malaysia memastikan bahawa mereka akan menyampaikan HR-V Baru kepada pelanggan dalam tempoh menunggu yang munasabah. Rekod ini telah membolehkan model ini mengekalkan kedudukannya sebagai pemimpin segmen SUV Kompak. Honda Malaysia ingin mengucapkan terima kasih kepada rakyat Malaysia atas maklum balas positif sejak dilancarkan awal tahun ini.

Pengenalan model baru juga menjana momentum positif terus ke 2019. Honda Malaysia mencatatkan lebih daripada 22,000 unit jualan yang dijual dari Januari hingga Mac 2019. Rekod itu juga menunjukkan bahawa City adalah model jualan terbaik untuk Honda Malaysia dalam tempoh tiga bulan pertama 2019, diikuti oleh HR-V dan CR-V.

Dengan prestasi yang mantap pada suku pertama, Honda Malaysia yakin bahawa ia akan berada di landasan yang betul untuk mencapai sasaran 2019 itu kerana ia terus menekankan Teknologi Advanced Honda generasi hadapan, yang terdiri daripada tiga teknologi utama, iaitu Honda SENSING, VTEC Turbocharged dan Sport Hibrid i-DCD.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai kempen “Nikmati Hadiah Memesan Awal” atau menempah uji pandu, pelanggan boleh melawat mana-mana 98 wakil jualan Honda yang bertauliah di seluruh negara atau hubungi Toll Free Honda di 1-800-88-2020 atau layari https://www. honda.com.my untuk maklumat lanjut.Honda April Sale 3

Previous post

Discovery Sport ‘Landmark Edition’ Kini Tiba

Next post

Pemandu Kelab Alfa Tiba Di Kunming

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *