Penyelenggaraan

NZ Wheels and Mercedes-Benz Malaysia Tingkatkan Penjagaan Pelanggan

NZ Wheels Sdn Bhd, peniaga sah untuk Mercedes-Benz di Malaysia, bersama-sama dengan Mercedes-Benz Malaysia baru-baru ini menganjurkan Bengkel Insurans Pengurusan Mercedes-Benz di NZ Wheels Klang Autohaus.

BHP Banner NZ Mercedes-Benz

Diadakan untuk memastikan ketenangan fikiran para pemilik Mercedes-Benz, Bengkel Insurans Pengurusan Kemalangan dirumuskan oleh Mercedes-Benz Malaysia terutamanya untuk syarikat Insurer & Adjuster, dan mempunyai kehadiran lebih daripada 80 peserta dari persatuan insurans dan adjuster. Bengkel NZ Wheels 2Bengkel itu menampilkan agenda interaktif dengan sesi Perkongsian Maklumat dan Live Demonstration untuk mempamerkan ciri-ciri Pra-Selamat dan Keselamatan Mercedes-Benz terkini serta proses pembaikan badan dan cat Mercedes-Benz terbaru termasuk teknik, teknologi dan alat anggaran kos.

“Di NZ Wheels, kami komited untuk memberikan pelanggan-pelanggan kami ketenangan fikiran dengan produk terbaik dan pengalaman perkhidmatan pelanggan. Kami memahami keperluan dan keprihatinan pelanggan terutamanya selepas kejadian yang tidak dijangka. Oleh itu, kami menganjurkan bengkel secara berkala seperti Bengkel Insurans Pengurusan Mercedes-Benz untuk memastikan pelanggan kami mendapat bantuan terbaik, “kata R. Devaraju, Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan, Kumpulan Automotif, Naza Corporation Holdings.Bengkel NZ Wheels 3Pakar Pengurusan Kemalangan Senior Andreas Roehl, Daimler AG tiba dari Ibu Pejabat Mercedes-Benz di Jerman untuk mengadakan demonstrasi khas mengenai proses pembaikan dan teknik Body & Paint terbaru kepada para peserta bengkel.

“Tanpa mengira magnitud pembaikan, sama ada calar kecil, lekok dan cip atau kerosakan selepas kemalangan, pembaikan akan teliti diperbaiki oleh pakar Body & Paint terlatih kami dengan hanya peralatan yang diluluskan oleh Mercedes-Benz untuk memastikan Mercedes-Benz anda dipulihkan kepada keadaan asalnya secara teknikal dan visual.” kata Andreas Roehl, Pakar Pengurusan Kemalangan Senior, Daimler AG.Bengkel NZ Wheels 4The Mercedes-Benz Accident Management Total Solution atau Program Penyelesaian Pengurusan Keseluruhan Kemalangan Mercedes-Benz meyakinkan para pelanggan dengan perkhidmatan yang luas yang meliputi Bantuan 24 Jam Roadside ke Perkhidmatan Towing, Tuntutan Insurans serta pembaikan standard kilang untuk kenderaan Mercedes-Benz oleh Pusat Mercedes-Benz Body & Paint disahkan oleh Daimler Global Service & Parts.

Sebagai sebahagian daripada usaha jenama itu untuk memberikan pengalaman pelanggan yang terbaik dan kecemerlangan jenama yang tiada tandingan, audit dan pengesahan semula setiap Pusat Mercedes & Cat Mercedes-Benz dijalankan secara berkala untuk memastikan kualiti perkhidmatan, peralatan badan & cat, proses pembaikan , serta penyelenggaraan dan penggunaan alat-ganti asli Mercedes-Benz dan bahan tambahan mengikut garis panduan kilang.

Untuk maklumat lanjut mengenai Program Penyelesaian Keseluruhan Pengurusan Kemalangan Mercedes-Benz, sila lawati www.mercedes-benz.com.my atau hubungi pasukan Perkhidmatan Pelanggan Wheels NZ di 03-3342 3333.Bengkel NZ Wheels 5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Previous post

Generasi Ketiga Mazda3 MPS. Sekejap Ada. Sekejap Tak Ada. Sekarang Ada Balik!

Next post

Isuzu Penaja Utama Kuching Marathon 2019

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *