Promosi / Tawaran / Peraduan

Tawaran Emas Naza Automotive Group Untuk Tahun Baru Cina ini

Dari sekarang hingga 5 Februari 2019, pelanggan yang mengunjungi Naza Automall, Petaling Jaya berhak untuk memutar ‘The Wheel of Prosperous Rewards’ dengan setiap pembelian kenderaan dan berpeluang untuk memenangi bonus pemilikan eksklusif untuk pengalaman memandu yang dipertingkatkan. Hadiah termasuklah kamera papan pemuka, tint tingkap kereta, pemain DVD / CD 10″, baucar petrol, salutan perlindungan cat seramik dan hadiah misteri!

Turut ditawarkan jaminan terhad selama 5 tahun dengan jarak tempuh tanpa had untuk semua model Kia! Selain itu, nikmati perkhidmatan penyelenggaraan percuma selama 5 tahun sementara promosi berlangsung dari sekarang hingga 28 Februari 2019.

Pelanggan Kia juga mempunyai pilihan untuk menebus emas bernilai sehingga RM21,000 atau menikmati rebat tunai sehingga RM31,000 dengan pembelian mana-mana kenderaan Kia.

Nasim Sdn Bhd, pengedar rasmi jenama Peugeot menawarkan perkhidmatan 3 tahun percuma untuk Peugeot 3008 SUV untuk masa yang terhad hanya dari sekarang hingga 28 Februari 2019.

Ambil peluang ini untuk menguji pandu SUV 3008 semasa Peugeot Prosperity Drive dari 12 hingga 13 Januari 2019 di semua cawangan Peugeot di seluruh negara. Nikmati rebat khas sebanyak RM9,000 dengan membeli kereta!

Citroën Grand C4 SpaceTourer yang baharu diperkenalkan adalah MPV mesra keluarga dengan ciri-ciri keselamatan terkini, sesuai untuk perjalanan pulang ke kampung halaman anda Tahun Baru Cina bersama keluarga anda. Tersedia sekarang sehingga 28 Februari 2019, pelanggan dapat menikmati perkhidmatan percuma 3 tahun dengan pembelian MPV ini.

Berjalan dari sekarang hingga 28 Februari 2019, Naza Euro Motors menawarkan kadar faedah yang rendah hanya 0.88% dengan kerjasama Maybank dan perkhidmatan percuma 5 tahun percuma dengan setiap pembelian DS 5.

Memiliki Vespa, sekarang dasn nikmati kadar faedah yang rendah sebanyak 6% setahun di samping jaminan tambahan selama 1 tahun dari sekarang hingga 31 Mac 2019, tidak termasuk Vespa 946.

Motosikal Indian Motorcycle edaran Harmony Fabulous, pengedar jenama Amerika yang legendaris menawarkan penyelenggaraan perkhidmatan selama 3 tahun dan jaminan 2 tahun dengan perbatuan yang tidak terhad serta baucar RM3,888 untuk pembelian yang dibuat semasa kempen Bobber Bonanza. Kempen ini berlangsung dari sekarang hingga 31 Januari dan boleh digunakan untuk semua model Indian Motorcycle yang dipamerkan.

Ducati Malaysia juga menawarkan tawaran eksklusif untuk model Ducati terpilih untuk satu hujung minggu sahaja (26 hingga 27 Januari 2019). Model Ducati yang dipaparkan dalam kempen “CNY Balik Kampung Khas” termasuk Panigale V4S, Multistrada 1200 Enduro, Scrambler 1100 Sport, Hypermotard 939 dan 959 Panigale Corse. Ini adalah peluang anda untuk memilikinya dengan rebat sehingga RM8,000 atau menerima barangan ori Ducati!

Naza Corporation Holdings

Previous post

Mr. Bean Mod Mininya Untuk Tokyo Auto Salon

Next post

GTR 8XX Evo-R Talaan Gemballa

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *