Hibrid, Elektrik, HidrogenPromosi / Tawaran / Peraduan

RM4,878 Sebulan Untuk BMW X5 xDrive40e M Performance Edition

Edisi Prestasi BMW X5 xDrive40e M eksklusif ini juga dilengkapi dengan skirt sisi prestasi M, side sill foils dan gril depan dalam warna hitam berkilat, bersama dengan cermin M Performance Carbon untuk cermin sisi. Kedua-dua hujung kenderaan itu dibingkai dengan lampiran depan Karbon dan spoiler belakang di penyadap belakang hitam dan Karbon belakang tinggi.

Pedal keluli tahan karat menambah rasa motorsport yang menarik dalam kabin.

Edisi Prestasi BMW X5 xDrive40e M hadir dalam Carbon Black, Mineral White atau Space Gray. Semua tawaran warna luar dipasangkan dengan Black Dakota Leather, sedangkan Carbon Black menawarkan pilihan tambahan Terra Dakota Leather.

Harga runcit (atas jalan, tanpa insurans) untuk Edisi Prestasi BMW X5 xDrive40e M ialah RM 390,800.00. Dengan Program  Easy Drive dari BMW Group Financial Services Malaysia, BMW X5 xDrive40e M Performance Edition juga boleh dimiliki dengan pelan ansuran bulanan bermula dari RM4,878.00 (berdasarkan anggaran pinjaman 80% pada tempoh empat tahun, dengan jarak pembatuan dihadkan pada 20,000km setahun).

Pengalaman Pemilikan Premium Lengkap.

Pemilik baru Edisi Performance BMW M juga dapat mengalami pengalaman Pemilikan Premium BMW Group Malaysia lengkap yang meliputi:

Warranty Pembatuan 5-Tahun BMW dengan Program Perkhidmatan Berjadual Percuma
Program Warranty Tayar 2 Tahun / 24 Bulan untuk tawaran dan perkhidmatan tayar Flat Run
Talian bantuan dan kemalangan jalan raya BMW
The BMW Group Loyalty + Mobile App – BMW White Card
Perkhidmatan Online BMW
Pelanggan boleh melihat, bertanya atau membuat tempahan untuk Edisi Performance BMW M terhad di mana-mana pengedar BMW berdekatan.

 

TBC@BMW

Raikan Tahun Baru Cina ini di BMW dengan promosi menarik, rebat dan penyelesaian pembiayaan yang kompetitif bermula dari 0.88% merangkumi pelbagai model BMW, di semua pengedar BMW yang diberi kuasa.

Pemilik baru BMW 530e, BMW 740Le dan BMW X5 xDrive40e akan menerima BMW i Wallbox Plus dan BMW i AC Fast Charging Cable percuma tanpa kos tambahan * melalui Promosi BMW i Wallbox.

Dengan membeli kenderaan BMW Plug-In Hybrid, pemilik baru juga boleh mengambil kesempatan daripada Promosi Bonus Caj BMW yang menawarkan kad BMW i AC Fast Charging dan kad BMW ChargeNow. Dengan kerjasama GreenTech Malaysia, kad BMW ChargeNow menawarkan pemilik tanpa had, akses percuma kepada perkhidmatan mobiliti ChargeNow melalui platform ChargEV sepanjang tahun.

Kempen TBC @ BMW berakhir pada 31 Mac 2019.

* Promosi tidak termasuk kos pemasangan BMW i Wallbox.

 

Previous post

SP Group Pasang Lebih Banyak Stesen Pengecasan EV Di Singapura

Next post

Toyota C-HR Kini Dengan Warna Baharu, TRD Aerokit Turut Ditawarkan

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *