Berita Auto

Tahukah Anda Siapa Yang Berikan Proton X70 Dinamik Pemanduannya?

Dinamik pemanduan Proton X70 telah dibangunkan oleh HORIBA MIRA di United Kingdom. Syarikat itu menyeimbangkan keperluan untuk pengalaman memandu yang dinamik dengan pengendalian yang selamat dan terjamin dan perjalanan yang selesa dengan tahap NVH yang dipertingkatkan. HORIBA MIRA telah bekerjasama dengan pengeluar kereta terkemuka di dunia untuk menyampaikan penyelesaian kejuruteraan kenderaan yang inovatif sejak tahun 1964 dan mereka terlibat secara aktif dalam bidang sukan motorsport.

Keahlian reka bentuk dan pembangunan HORIBA MIRA adalah ramuan rahsia dalam banyak formula kemenangan kaum. HORIBA MIRA mempunyai rekod prestasi terbukti pada tahap tertinggi sukan motors profesional termasuk: F1, GP2, F3, WRC, Le Mans, WTCC, BTCC, DTM dan Rekod Kelajuan Bumi.

Setiap aspek pembangunan kenderaan mempunyai pasukan pakar yang khusus untuk memaksimumkan prestasi dan mereka mempunyai kemudahan ujian di lokasi yang selamat di tengah-tengah Motorsport Valley, England. Jadi, sekarang anda tahu syarikat mana yang menguruskan pengendalian X70.

 

Previous post

Honda Rebel dan X-ADV Dapat Warna Baharu

Next post

Pernah Lihat Maserati Shooting Brake?

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *