Berita Auto

Pernah Lihat Maserati Shooting Brake?

‘Shooting Brake’ yang amat jarang ini dibuat oleh syarikat yang dipanggil Touring Superleggera. Kereta itu dipanggil Touring Bellagio Fastback oleh Touring Superleggera.

Touring Bellagio Fastback oleh Touring Superleggera pada asalnya dibina untuk bekas presiden Ducati, Carlo Bonomi dan merupakan salah satu dari empat yang pernah dicipta. Kereta itu mula-mula timbul di Villa d’Este Concorso d’Eleganza pada tahun 2008 dan telah dibina dengan sungguh-sungguh untuk mencipta salah satu Shooting Brake terbaik era moden. Menggerakkan Touring Bellagio Fastback oleh Touring Superleggera adalah enjin V8 4.2 liter. Enjin ini kemudian dikendalikan dengan transmisi automatik 6-kelajuan yang memandu roda belakang.

Bellagio Fastback Touring mempunyai ciri-ciri yang sangat unik:

Ia adalah Fastback yang paling mewah dan laju di dunia.

Ia mempunyai dimensi, spesifikasi teknikal (maksima 275 km / h, pecutan 0-100 km / j dalam 5.2 saat) dan penyelesaian keselamatan yang sama dengan saloon, tetapi untuk hatchback dan 50 kg lebih.

Tempat duduk belakang melipat, ruang boot adalah berfungsi dan luas, panjangnya 1.80 m.

Ruang boot boleh direkabentuk dan dipasang mengikut kehendak pembeli: tanpa mengubah ruang, kilang boleh mengikut kehendak pelanggan.

Dihasilkan mengikut permintaan dalam siri kecil, Bellagio Fastback Touring boleh direalisasikan dengan warna, dalaman dan bahan yang dipilih secara langsung oleh pelanggan.

Bellagio Fastback Touring mempunyai empat tempat duduk dan menawakan keselesaan, antara tempat duduk belakang, ruang yang mampu dilengkapi segala permintaan pelanggan: ia boleh menjadi bar, peti sejuk kecil, ruang yang dipisahkan untuk apa saja.

Previous post

Tahukah Anda Siapa Yang Berikan Proton X70 Dinamik Pemanduannya?

Next post

8 Sebab Mengapa Kereta Kemalangan Tidak Dapat Dibaik Pulih Seperti Sediakala

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *