Berita Auto

Hyundai Santa Fe, Penampilan Eropah Dengan Harga Yang Masuk Akal … Daripada RM188,000

SUV Hyundai Santa Fe telah dijual di seluruh dunia selama 17 tahun yang lalu dan generasi ke-4 Santa Fe ini dijangka menarik lebih banyak pelanggan dengan reka bentuk premiumnya, lebih banyak ruang dan teknologi canggih. Ia adalah model utama SUV yang telah lama dimiliki oleh Hyundai. Ia juga menyediakan satu pakej keselamatan terbaik dalam kelas, kehebatan yang luar biasa dan ciri-ciri keselesaan inovatif yang meningkatkan kehidupan harian pelanggan.

Reka bentuk generasi ke-4 Hyundai Santa Fe berkait dengan penampilan keluarga SUV baru Hyundai. Ia memaparkan penampilan moden dan berprestij yang disokong oleh Cahaya Komposit yang menarik dan Gril Cascading, identiti keluarga Hyundai. Reka bentuk luar dicirikan oleh sikap luas yang kuat dan kelihatan berani. Garis halusnya menguatkan status kereta di SUV terbaik Hyundai.

Santa Fe semua baharu mempunyai sistem pacuan empat roda maju dengan aplikasi tork yang dipertingkatkan bergantung pada cengkaman roda dan kelajuan kenderaan, yang dipanggil HTRAC. Teknologi generasi pacuan empat roda generasi baru Hyundai mengawal pengedaran tork dan kuasa brek roda hadapan dan belakang berbeza. Ia menyokong pemandu dalam semua keadaan memandu, sama ada di lumpur, jalan licin atau dalam keadaan jalan biasa, dan meningkatkan kestabilan dalam menikam.

 

 

 

 

Previous post

Goodyear Assurance TripleMax 2 Membolehkan Pemandu Mengalami Prestasi Brek dan Pengendalian Basah Lebih Baik

Next post

Porsche 911 Memasuki Generasi Ke-8 ... Ini Dia 7 Generasi Sebelumnya

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *