Berita Auto

Volvo S90 T5 Kini Dengan Harga RM338,888

Volvo Car Malaysia, pembuat kereta premium, menambah S90 T5 untuk melengkapkan sedan utama premium sedia ada, Enjin Twin S90 T8, yang membolehkan pemilihan varian yang lebih besar untuk memenuhi keperluan pelanggan.

Dikuasai teknologi drivetrain Volvo yang inovatif, Drive-E, enjin turbocharged 2 liter dengan 254 hp dan 350 Nm tork yang membolehkan S90 T5 mencapai 100 km / j dalam hanya 6.8 s sementara menggunakan 7 liter bahan api untuk setiap 100 km mengembara.

Seperti S90 T8 Twin Engine, S90 T5 akan dilengkapi dengan sistem operasi keselamatan dan pemandu yang aktif yang termasuk Keselamatan Bandaraya yang dilengkapi dengan sistem pengesanan pejalan kaki, pelumba dan haiwan besar, Pengurangan Keluar Jalan dengan Pengesanan Edge Road dan BLIS (Sistem Maklumat Titik Buta) dengan Steer Assist.

S90 T5 juga akan mendapat Kawalan Pelayaran dan Jarak Jauh Adaptive dan ciri pemanduan separuh autonomi, Pilot Assist yang memberikan input pemandu untuk memastikan kereta itu selari dengan betul dalam tanda lorong sehingga kelajuan lebuh raya sekitar 130 km / j.

Di bahagian luar, S90 T5 mengekalkan profil tayar 19 inci walaupun dengan rim reka bentuk yang lebih agresif – 5-triple spoke Matt Tech Black diamond-cut; gril depan menegak baru untuk membezakan dari T8 Twin Engine; dan hujung ekzos bulat dengan lengan krom.

S90 T5 berharga RM338,888 (atas jalan tanpa insuran, termasuk semua cukai yang dikenakan) dan boleh didapati dalam enam warna luaran: Crystal White, Mussel Blue. Pasir bercahaya, Onyx Black, Bright Silver, dan Maple Brown.

Sekarang di semua pengedar Volvo yang dibenarkan di seluruh negara.

 

Previous post

 10 Finalis yang Terbaik untuk BMW Shorties 2018

Next post

Mitsubishi Delica Kembali ...... Pratonton Model 2019

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *