Berita Auto

Kereta Klasik Terbaik Di Bandar Ipoh

Terima kasih kepada pemilik kereta klasik dan emcee profesional, KT Pillai, kami dapat berkongsi dengan anda gambar-gambar ahli-ahli Perak Classic Car Club (PCCC) hujung minggu yang lalu bertemu dengan anggota MY Classic Cars (MCC) dari seluruh Malaysia diperhimpunan kereta klasik di Stadium Kereta Taman Perak.

Tidak ada perjalanan yang dirancang tetapi sebaliknya hanya pertemuan mereka yang suka kereta klasik dan memupuk hubungan yang lebih erat antara kedua-dua kelab kereta.

Pelbagai jenis 20 kereta klasik tiba di Ipoh pada hari Sabtu 24 Mac dan pemandu makan malam bersama ahli kelab tempatan & bermalam di ‘M Roof’ Hotel. Pada hari Ahad, kedua-dua ahli kelab kereta klasik berkumpul di kawasan Stadium Kereta Taman Perak dan berbual & berbincang mengenai enjin, alat ganti, pengurangan cukai jalan dan citarasa mereka.

Terdapat lebih daripada 45 kereta klasik yang berkumpul dari pelbagai jenis jenama seperti yang anda boleh lihat dari gambar-gambar yang dikongsi oleh KT Pillai. Dua tarikan utama ialah 1933 Rolls Royce Phantom II1933  & Merc Benz 190SL convertible 1958.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

 

Previous post

Porsche Cayenne E-Hybrid Akan Tiba Tidak Lama Lagi

Next post

ŠKODA Kembali Ke Singapura

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *