Berita Auto

Audi A7 Baharu! Semua Model Datang Dengan Powertrain Hibrid Ringan

A7 Sportback mewakili bahasa reka bentuk Audi yang baru dan menyampaikan janji reka bentuk yang dibuat oleh kajian prolog.


Coupe empat pintu ini menetapkan piawaian dalam kelas mewah bila ia berkenaan pencapai kemajuan.

Ia merangkumi gaya baru Gran Turismo, dengan garis dinamik, digitalisasi sistematik, pengalaman memandu sporty dan konsep ruang serba boleh.
BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101
Reka bentuk luar A7 Sportback adalah ekspresi bahasa reka bentuk baru yang Audi perkenalkan dengan kajian prolog dan membuat debut produksinya dengan Audi A8 baharu.
Dengan permukaan yang besar, tepi yang tajam dan tegang, garis atletik, A7 dinamik dan kemajuan dari setiap perspektif.

Semua enjin yang digunakan dalam A7 Sportback datang standard dengan sistem hibrid ringan (MHEV) baharu untuk keselesaan dan kecekapan yang lebih baik.

Dengan dua enjin V6, ini menggunakan sistem elektrik utama 48 volt. Belt alternator starter (BAS) berfungsi bersama-sama dengan bateri lithium-ion dan mencapai prestasi pemulihan sehingga 12 kW apabila brek.

Pada kelajuan antara 55 dan 160 km / j (34.2 – 99.4 mph), coupe empat pintu boleh berada dalam mod freewheeling dengan enjin dinyahaktifkan dan kemudian dimulakan semula dengan selesa menerusi BAS.

Buat permulaan Audi A7 Sportback yang baharu dilancarkan dengan 3.0 V6 TFSI. V6 turbo yang sangat bersahaja menghasilkan 340 hp dan 500 Nm. Larian coupe empat pintu dari 0 hingga 100 km / j dalam 5.3 saat dan mempunyai kelajuan tertinggi 250 km / j. Enjin enam dan empat silinder tambahan, kedua-dua petrol dan diesel, akan diikuti sejurus selepas permulaan pengeluaran.

Audi A7 Sportback baharu keluar barisan pemasangan di Neckarsulm dan akan dilancarkan di pasaran Jerman pada akhir Februari 2018. Harga asas untuk trim 55 TFSI Quattro S Tronic ialah 67,800 euro.

Previous post

Porsche 718 Cayman dan 718 Boxster kini dengan varian GTS

Next post

Uber Kena Ban Di London. Mereka Merayu.

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *