Gaya Hidup

Pelanggan Audi Diberi Peluang Mencuba Piloted Driving Di Autobahn A9

Piloted Driving di atas autobahn – Audi sudah menyediakan orang awam dengan wawasan mengenai mobiliti masa depan. Dengan demonstrasi memandu konsep Piloted Driving Audi A7, pelanggan jenama terpilih dan peminat akan mendapat pengalaman pertama mereka Piloted Driving di A9 di utara Munich.

The customer trips in the Audi A7 piloted driving concept, nicknamed “Jack,” start in the myAudi Sphere at Munich airport. The route goes via the A9 – part of the “Digital Motorway Test Bed. With a normal traffic flow, the piloted journey takes around 60 minutes.

An Audi expert is always on board. After the journey participants are asked for their opinion, with their impressions incorporated into the development of future automated driving functions.

Pelanggan mulakan perjalanan dalam konsep Piloted Drivinh  Audi A7, yang digelar “Jack,”  dari myAudi Sphere di lapangan terbang Munich. Laluan melalui A9 – sebahagian daripada “Digital Motorway Test Bed”.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Dengan aliran trafik yang biasa, perjalanan yang dipilot mengambil masa 60 minit. Seorang pakar Audi sentiasa berada bersama di dalam kereta. Selepas perjalanan peserta ditanya pendapat mereka. Maklum balas mereka akan digunakan untuk pembangunan fungsi memandu masa depan automatik.

 

Previous post

Harga LaFerrari Aperta Sebelum Cukai & Shipping: Dari USD 3.9 Juta

Next post

MPV Mitsubishi Bakal Muncul di GIIAS 2017

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *