Gaya Hidup

Permohonan Terbuka Global Untuk Akademi Kejuruteraan INFINITI 2017

Aplikasi terbuka untuk Akademi Kejuruteraan INFINITI  edisi 2017, carian global INFINITI untuk bakat kejuruteraan terbaik dan cemerlang.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_20160610

Now in its fourth successive year, the Academy will once again offer one engineering student in the U.S. an unparalleled opportunity to join a 12-month placement working on both automotive and Formula One™ technologies, thanks to the technical partnership and strong collaboration between INFINITI Motor Company and the Renault Sport Formula OneTM Team.

Kini dalam tahun keempat berturut-turut, Akademi ini sekali lagi akan menawarkan seorang pelajar kejuruteraan di Amerika Syarikat peluang yang terbaik untuk menyertai penempatan 12 bulan bekerja di kedua-dua teknologi automotif dan Formula One™ , terima kasih kepada perkongsian itu, kerjasama kukuh antara INFINITI Motor Company dan Renault Sport Formula OneTM Team.

Pelajar kejuruteraan kini boleh memohon di academy.infiniti.com. Pemohon perlu melengkapkan ujian teka-teki kejuruteraan dalam talian, direka oleh teka-teki dan brainteaser pakar Brilliant, sebagai sebahagian daripada proses pengambilan pelbagai peringkat. Pemohon terbaik kemudian akan dijemput untuk mengambil bahagian dalam acara akhir yang akan berlangsung pada musim panas ini, apabila 10 peserta akhir akan bersaing untuk mendapatkan tempat mereka.

Pelajar terpilih dari AS akan menyertai enam jurutera muda, satu daripada setiap kawasan lain yang terlibat (Asia & Oceania, Kanada, China, Eropah, Mexico dan Timur Tengah). Tujuh pemenang akan berpindah ke UK untuk peluang kerjaya seumur hidup, lengkap dengan perjalanan, penginapan, akses kepada kereta syarikat INFINITI, gaji dan kemungkinan untuk bekerjasama dengan jurutera yang terkemuka di dunia di pinggiran industri automotif dan sukan permotoran.

Previous post

Anda Boleh Membina Virtual McLaren 720S Sendiri Online

Next post

Yamaha YZF-R25 Kini Dengan Dua Warna Baharu

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *