Gaya Hidup

Anda Boleh Membina Virtual McLaren 720S Sendiri Online

Pembeli Supercar dan peminat di seluruh dunia kini boleh melihat dan meneroka McLaren 720S baru, yang mula disenaraikan kepada awam di  Geneva International Motor Show ke-87. Laman web ini juga menampilkan configurator digital baru yang membolehkan pengguna untuk mereka bentuk kereta untuk spesifikasi pilihan mereka.

Spesifikasi standard 720S dan tahap Prestasi dan Kemewahan di atas diperincikan dalam configurator online 2D baru, yang mempamerkan pilihan warna dalaman dan palet 34 warna cat luaran, serta pek pilihan dan pilihan individu. Ini adalah titik permulaan bagi pelanggan yang berminat dengan McLaren 720S baharu, sebelum melawat peruncit McLaren untuk membuat pesanan atau memutuskan sebaliknya untuk komisen Operasi Khas McLaren untuk mewujudkan sebuah kereta benar-benar yg pesan lebih dahulu.

Pelawat online juga akan mempelajari mengenai struktur gentian karbon Monocage II, Proactive Chassis Control II sistem casis aktif dan aerodinamik aktif McLaren 720S baharu, dan juga mendapat pandangan yang dalam enjin 4.0 liter, V8 twin-turbocharged yang baru yang memberikan pecutan supercar baru McLaren dari 0-200km / h (124mph) dalam masa 7.8 saat.

Lawati  https://720s.mclaren.com/ dan klik ‘Configurator’ di pautan menu untuk mencubanya sendiri.

Previous post

Pusat 3S Mitsubishi Dibuka di Bayan Lepas

Next post

Permohonan Terbuka Global Untuk Akademi Kejuruteraan INFINITI 2017

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *