Gaya Hidup

Teslas Baru Tidak Lagi Mempunyai Akses Percuma Kepada Supercharger Network

Empat tahun lalu, Tesla memperkenalkan Supercharger Network – penyelesaian caj terpantas di dunia – untuk membolehkan perjalanan jarak jauh. Hari ini, lebih daripada 4,600 Superchargers membolehkan lebih 160,000 pemilik Tesla untuk memandu di seluruh benua AS, dari Arctic Circle di selatan Sepanyol, dan di semua pusat-pusat penduduk di China dan Jepun, antara tempat-tempat lain. Superchargers juga membantu pemilik memandu Teslas mereka di seluruh dunia.

Tesla mengumumkan perubahan kepada ekonomi Supercharging – yang membolehkan mereka untuk melabur semula dalam rangkaian, mempercepatkan pertumbuhan dan membawa semua pemilik, semasa dan masa depan, pengalaman lampau yang terbaik.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Untuk Teslas yang dipesan selepas 1 Januari, 2017, 400 kWh  kredit Supercharging percuma (kira-kira 1,000 batu) akan dimasukkan setiap tahun agar semua pemilik boleh terus menikmati Supercharging percuma semasa perjalanan. Lebih dari itu, ada bayaran yang kecil dikenakan untuk Supercharge secara berperingkat kurang daripada harga mengisi minyak kereta setanding. Semua kereta akan terus datang standard dengan perkakasan onboard yang diperlukan untuk Supercharging.

Previous post

Honda Ridgeline Black Edition / MAD Industries Trak Sukan Dengan MAD Industries CB500F

Next post

Isuzu MU-X Membuat Debut Borneo Safari. Dinobatkan Anugerah Kenderaan Tahunan.

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *