Gaya Hidup

Platform Baru MUV Membantu Anda Beli Kereta Terus Dari Penjual

MUV, pembekal perkhidmatan lelongan kereta online tempatan terbesar, telah melancarkan yang dinanti-nantikan Business-to- Consumer (“B2C”) vertical. Sebelum ini, hanya  penjual kereta digunakan dapat membida pilihan kereta terpakai mereka dijual oleh MUV melalui platform lelongan online proprietari. pelancaran B2C  terbaru ini oleh syarikat tempatan Malaysia adalah sebahagian daripada misi yang lebih besar untuk membantu pengguna akhir tempatan membeli kereta terpakai terus melalui platform online ke offline.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Gabungan inovatif MUV “clicks and mortar”  ini menawarkan pembeli kereta terpakai yang terbaik daripada kedua-dua dunia kerana ia bergantung kepada teknologi untuk menghapuskan atau  mengurangkan dengan ketara proses pembelian kereta yang pada masa ini rumit, menjadikan keseluruhan pengalaman yang lebih telus dan tanpa sekatan.

B2C vertical baru MUV akan membuat hidup lebih mudah untuk pembeli kereta terpakai dengan memberi pilihan dan kawalan kepada pengguna akhir. Teknologi ini membolehkan pengguna untuk menyemak imbas cekap online untuk pelbagai kenderaan. Setiap lelongan mingguan  adalah dari 2:00 ptg pada Khamis hingga 5:00 ptg Sabtu menawarkan lebih daripada 60 kenderaan untuk dijual, dengan kira-kira 20 keping gambar dipaparkan untuk setiap kenderaan. Pengguna juga boleh menempah online untuk masa melihat dan pandu uji yang dijadualkan, satu peningkatan kepada proses tradisional, yang biasanya dilakukan pada kemudahan penjual.

Proses bidaan akhir kemudiannya dilakukan sepenuhnya online dari keselesaan rumah pengguna. Sistem bidaan terus-menerus menggalakkan ketelusan dan membolehkan setiap pengguna untuk membuat tawaran pada price point pilihan masing-masing. Penasihat Jualan yang berpengalaman MUV juga akan menyokong sepenuhnya setiap pembeli di seluruh negara dengan pemprosesan dan dokumentasi setiap jualan. Pembida yang berjaya boleh pandu pulang pembelian mereka dalam masa 7 hari bekerja, selepas pembayaran dibuat.

 

 

 

 

Previous post

Audi Kuala Lumpur Kini Beroperasi Pada Hari Ahad

Next post

Honda Ridgeline Black Edition / MAD Industries Trak Sukan Dengan MAD Industries CB500F

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *