Gaya Hidup

Mazda Umum CX-5 Serba baharu Dan Warna Badan Soul Red Crystal Baharu

Mazda Motor Corporation hari ini melancarkan Mazda CX-5 crossover SUV serba baharu.

mazda-cx-5-2017-2

Model direka semula sepenuhnya, yang menapis setiap elemen reka bentuk dan teknologi Mazda untuk menawarkan dimensi baru keseronokan memandu, akan dilancarkan di Jepun pada bulan Februari sebelum dilancarkan ke pasaran global.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Slogan untuk pembikinan CX-5 yang serba baharu ini ialah “sebuah SUV semua pelanggan akan enjoy” dan Mazda bertujuan untuk menambahkan satu dimensi baharu dengan menawarkan keseronokan memandu yang semua orang di dalam kereta boleh nikmati – bukan sahaja pemandu. Model ini dijuruterakan selaras dengan perasaan manusia untuk menyampaikan prestasi responsif yang sesuai dengan harapan pemandu. Ia juga mengutamakan keselesaan penumpang, dengan kabin yang tenang dan tunggangan yang menyenangkan, dan menerima pakai G-Vectoring

mazda-cx-5-2017-4

CONTROL,  SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS teknologi kawalan gerakan yang pertama. Direka di bawah tema reka bentuk KODO-Soul of Motion, bahagian luar adalah kedua-dua berani dan sensual manakala bahagian dalam telah dirancang untuk memberikan penghuni perasaan yang menyenangkan.

mazda-cx-5-2017-1

Warna badan termasuk yang baru dibangunkan Soul Red Crystal, yang memaparkan keindahan dan kualiti reka bentuk KODO Mazda.

mazda-cx-5-2017-5

Powertrain terdiri daripada barisan  SKYACTIV-G 2.0 dan 2.5 petrol, dan SKYACTIV-D enjin 2.2 diesel. Ketiga-tiga pilihan menawarkan kuat, prestasi pemanduan linear dan prestasi alam sekitar yang cemerlang.

mazda-cx-5-2017-6

Previous post

Volkswagen Passat Baharu Dilancarkan - Harga Dari RM159,900

Next post

Volkswagen Beetle Dune Edisi Terhad Kini di Malaysia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *