Gaya Hidup

IMC Tuan Rumah “Motor Expo 2016” The Moment In Time

Motor Expo 2016 akan diteruskan seperti yang dirancang dengan aktiviti sewajarnya dipinda dengan kawalan yang ketat ke atas bagaimana pretties berpakaian dan pembatalan “Undi Pretty Smart”. Promosi untuk kembali keuntungan kepada pengunjung masih kekal untuk memberikan kereta, motosikal besar dan hadiah istimewa. 50,000 tempahan kereta dan kira-kira 50 bilion Baht jumlah turnovers dijangkakan untuk Expo ini.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Kwanchai Paphatphong Penganjur Pengerusi Ekspo Motor ke-33 mengesahkan bahawa acara tahun ini akan diadakan seperti dijadualkan asalnya tetapi peserta diminta untuk bekerjasama dengan memberi pertimbangan yang sewajarnya kepada kesesuaian aktiviti-aktiviti mereka, pembatalan mana-mana lampu berwarna-warni dan atau bunyi bising pertunjukkan dengan penari dan membatalkan “Undi Pretty Smart 2016”.

MotorExpo-1

Syarikat-syarikat kereta dengan pretties perlu mengemukakan skim pakaian mereka untuk diluluskan oleh Penganjur sebelum bermulanya Ekspo Motor yang akan mendasarkan keputusannya pada pakaian supaya tidak keterlaluan atau terlalu ketat dan skirt atau seluar mesti meliputi lutut. Semasa Ekspo Motor jika mana-mana persembahan jika didapati dalam keadaan berbahaya atau sumbang Penganjur akan memberi arahan untuk dihentikan serta-merta supaya imej keseluruhan Ekspo Motor harmonikan dengan perasaan dan sensitiviti rakyat Thai pada masa ini.

Key Visual 2016

36 jenama kereta: ASTON MARTIN, AUDI, BMW, CARLSSON, CHANGAN, CHEVROLET, FORD, FOTON, HONDA, HYUNDAI, ISUZU, JAC, JAGUAR, JEEP, LAND ROVER, LEXUS, MAXUS, MAZDA, MERCEDES-BENZ, MG, MINI, MITSUBISHI, MOKE, NISSAN, PEUGEOT, PORSCHE, RAYTTLE, ROLLS-ROYCE, SUBARU, SUZUKI, SWIFT, TATA, THAINA, TOYOTA, VOLKSWAGEN and VOLVO.

19 jenama motosikal:BENELLI, BMW, DUCATI, GPX, HARLEY-DAVIDSON, HONDA, KAWASAKI, KEEWAY, KTM, PIAGGIO, ROYAL ENFIELD, RYUKA, SCOMADI, STALLIONS, SUZUKI, TRIUMPH, UDA, VESPA and YAMAHA.

Aktiviti yang menguntungkan pengunjung di teruskan, “Buy a Car Win a Car”, “Buy a Ticket Win a Car”, “SMS to Win a Car”, “Buy a Motorbike Win a Big Bike” and “Buy Merchandise to Win a Prize”.

  “Thailand International Motor Expo 2016 adalah yang ke 33” akan di adakan di IMPACT Challenger 1-3, Muang Thong Thani dari 1 hingga 12 December, 2016. Untuk maklumat lanjut layari http://www.motorexpo.co.th

Expo 2016 Logo

Previous post

Subaru VIZIV-7 Pengganti Tribeca?

Next post

Jeep Compass Untuk 2017 Akan Datang

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *