Gaya Hidup

Toyota Dan Microsoft Sertai Rali FIA

Di Paris Motor Show, Toyota mengumumkan bahawa ia telah mencapai perjanjian dengan Microsoft untuk bekerjasama dalam siri FIA World Rally Championship (WRC) 2017. Sebahagian daripada perjanjian itu, Microsoft akan menjadi “rakan kongsi teknologi” untuk pasukan rali TOYOTA GAZOO Racing WRC.

dsc05359-1024x683

Menjalankan aktiviti-aktiviti ini di bawah naungan TOYOTA GAZOO Racing membolehkan Toyota membangunkan tenaga kerjanya dan menambah baik produk, dengan itu menyumbang kepada penciptaan “ever-better cars”. Di bawah kepimpinan Ketua Pasukan Tommi Mäkinen, Toyota sedang membangunkan kenderaan rali mereka yang dijadualkan bermula bersaing dalam 2017.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

 

Dengan menggunakan teknologi Microsoft, Toyota mahu memaksimumkan daya saingnya dalam WRC, di samping memastikan pembelajaran dari kursus perlumbaan boleh digunakan untuk mencapai visi syarikat mereka membentuk and membuat “ever-better cars”.

dsc05360-1024x683

Toyota Research Institute, Toyota Connected dan Microsoft  bersatu dalam usaha mereka untuk menggunakan teknologi terkini untuk mewujudkan mobiliti yang lebih selamat, lebih bersih dan lebih mudah.

Previous post

Ford dan SDAC Raikan Akhir Tahun Dengan Promosi ‘Big Deal’

Next post

Gambar-gambar Awal Dari Paris Motor Show 2016

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *