Gaya Hidup

Renault-Nissan Alliance Sertai Majlis Perniagaan Dunia Bagi Pembangunan Lestari

Renault-Nissan Alliance telah menjadi ahli terbaru Majlis Perniagaan Dunia bagi Pembangunan Mampan, bergabung tenaga dengan lebih 200 syarikat antarabangsa menggalakkan kemampanan global.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_20160610

 

Komitmen Alliance untuk kemampanan adalah asas perniagaannya, kerana keputusan yang mampan membantu memacu inovasi. Manakala Renault-Nissan membangunkan kereta masa depan, ia juga memberi tumpuan kepada mewujudkan produk yang meningkatkan masyarakat, meningkatkan mobiliti untuk semua dan membantu menyelesaikan keselamatan yang paling penting hari ini dan cabaran alam sekitar.

Renault-Nissan merupakan pemimpin global dalam kenderaan elektrik. Perikatan telah menjual lebih daripada 340,000 kenderaan sifar pelepasan sejak 2010. Jurutera mereka juga sedang berusaha untuk membangunkan Autonomi Drive, perhubungan dan lain-lain teknologi generasi akan datang ke arah matlamat Pakatan Sifar Pelepasan dan Sifar Kematian.

Renault-Nissan Alliance berkongsi objektif Majlis untuk memajukan perniagaan yang mampan di seluruh dunia. Ia bertujuan untuk memainkan peranan penting dalam penciptaan masa depan yang mampan di hampir 200 negara-negara di mana ia beroperasi.

Previous post

Dalam Sejarah 75 tahunnya, Jeep Tidak Pernah Berada Dalam Keadaan Yang Lebih Baik Dari Sekarang

Next post

Apa Salahnya Dengan Satu Standard Global Untuk SEMUA Kereta

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *